UPC România a prezentat azi rezultatele financiare și a avut o creștere pe primele trei luni de 7 procente, la 37 de milioane de dolari (firma-mamă raportează în continuare în dolari). Serviciile de Internet (Fiber Power 200) au contribuit la această creștere, confirmând astfel investițiile făcute de operator pentru a crește capacitatea și calitatea rețelei. UPC a raportat de asemenea creșteri pe celelalte segmente (televiziune, telefonie), respectiv o creştere anualã de peste 6% a bazei de abonamente (RGU).

upc-flag

Sursa foto.

UPC România a atras aproximativ 52.000 de noi abonamente Fiber Power, reprezentând o creştere de 15% comparat cu aceeași perioadă din anul trecut. La 31 martie 2014, UPC oferea servicii Fiber Power către 395.000 de clienţi, 68% dintre aceştia având internet de mare viteză.

Operatorul a înregistrat rezultate bune şi pe segmentul de televiziune digitală prin cablu, câştigând în primul trimestru 15.400 noi abonamente. Creşterea anuală pe acest segment este de peste 13% (58.000 noi abonamente). La sfârşitul lunii martie 2014, peste 16% din clienţii UPC de televiziune digitalã (peste 80.000), se bucurã şi de televiziunea HD.

Segmentul de voce a înregistrat o creştere anualã de peste 21%, în trimestrul I din 2014 compania având o bază de peste 294.500 clienţi cu servicii de telefonie.