UPC România a prezentat azi rezultatele financiare și a avut o creștere pe primele trei luni de 7 procente, la 37 de milioane de dolari (firma-mamă raportează în continuare în dolari). Serviciile de Internet (Fiber Power 200) au contribuit la această creștere, confirmând astfel investițiile făcute de operator pentru a crește capacitatea și calitatea rețelei. UPC a raportat de asemenea creșteri pe celelalte segmente (televiziune, telefonie), respectiv o creştere anualã de peste 6% a bazei de abonamente (RGU).

upc-flag

Sursa foto.

(!) Cel mai ieftin smartphone decent la review (!) Apasă play 😉

UPC România a atras aproximativ 52.000 de noi abonamente Fiber Power, reprezentând o creştere de 15% comparat cu aceeași perioadă din anul trecut. La 31 martie 2014, UPC oferea servicii Fiber Power către 395.000 de clienţi, 68% dintre aceştia având internet de mare viteză.

Operatorul a înregistrat rezultate bune şi pe segmentul de televiziune digitală prin cablu, câştigând în primul trimestru 15.400 noi abonamente. Creşterea anuală pe acest segment este de peste 13% (58.000 noi abonamente). La sfârşitul lunii martie 2014, peste 16% din clienţii UPC de televiziune digitalã (peste 80.000), se bucurã şi de televiziunea HD.

Segmentul de voce a înregistrat o creştere anualã de peste 21%, în trimestrul I din 2014 compania având o bază de peste 294.500 clienţi cu servicii de telefonie.

Dan Dragomir

editor at Computerblog.ro
Am fost ziarist timp de 15 ani, ultimii zece ani i-am petrecut în domeniul IT. Din 2010 sunt blogger profesionist, în principal pe Computerblog.

Mă găsiți de asemenea pe Youtube cu un canal în care vorbim despre telefoane, aplicații și jocuri.

Am lucrat printre altele pentru ZF.ro, Descopera.ro, Go4IT.ro, Jurnalul.ro, PlayTech.ro, Zonait.tv și multe alte site-uri, ziare, săptămânale sau reviste.

Autorul poate fi contactat pe adresa [email protected] și telefon 0769.066.003.
!! NU SUNT MAGAZIN SAU SERVICE !!