În perioada ianuarie-martie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 246,2 milioane de euro, în creștere cu 4.6% faţă de perioada similară a anului trecut, continuând trendul ascendent din ultimele opt trimestre. Creșterea a fost susținută de performanța serviciilor mobile, a vânzărilor de dispozitive mobile, precum și de evoluția serviciilor convergente.


Credit foto: © Viorel Dudau | Dreamstime.com – Orange

La 31 martie 2016, Orange România oferea servicii mobile și fixe pentru 10.065.000 clienți, menținând aceeași tendință de creștere a numărului de abonați. Aproximativ 2,4 milioane de clienți utilizau serviciile Orange 4G, dublu față de primul trimestru din 2016. Orange Home oferă clienților o experiență completă de conectivitate. În 7 luni de la lansare, serviciile fixe Orange Home puteau fi accesate în peste 160 de orașe. Serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, număra la finalul primelor trei luni din an 342.000 clienți, în creștere cu 16,4% față de aceeași perioadă din 2016. Serviciile fixe în bandă largă aveau la finalul Q1 2017 112000 abonați. Dintre aceștia, numărul utilizatorilor de servicii Orange Home Net prin fibră optică aproape s-a dublat față de trimestrul anterior, depășind 12.000.

Numărul de descărcări și actualizări ale aplicației Orange TV Go a atins 2,2 milioane la finalul primului trimestru din 2017, în creștere cu 25% față de aceeași perioadă a anului trecut. Numărul mediu lunar de utilizatori activi ai aplicației în Q1 2017 a crescut cu peste 75% comparativ cu aceeași perioadă a anului 2016, ca umare a îmbogățirii conținutului disponibil și a actualizării aplicației, conform feedback-ului utilizatorilor. De asemenea, în premieră pentru Grupul Orange, în România, clienții serviciilor mobile Orange cu o ofertă activă Orange TV Go și clienții Orange Home TV prin satelit pot înregistra simultan mai multe emisiuni sau filme, direct în cloud, acestea putând fi urmărite ulterior de pe orice ecran conectat la internet, prin intermediul aplicației sau al stickului Orange TV.

Tranzacțiile prin intermediul telefonului mobil au fost din ce în ce mai atractive pentru clienții Orange, datorită rapidității și siguranței oferite de serviciu. Astfel, în urma lansării din luna noiembrie 2016 a serviciului de transfer de bani și plăți cu telefonul, 41.000 de clienți au ales Orange Money până la 31 martie 2017, pentru a transfera bani, a achita facturi și a efectua reîncărcări PrePay.