Ca urmare a creșterii costurilor asociate furnizării serviciilor de comunicații, Telekom Romania este nevoită să majoreze preţurile abonamentelor din portofoliul fix şi mobil, pentru clienţii rezidenţiali şi de business, începând cu 15 aprilie 2019. Prețul pentru fiecare serviciu fix (voce fixă, internet, TV) și pentru fiecare abonament mobil, pentru clienții rezidențiali, va fi majorat cu 0,42 euro, TVA inclus, (0,35 euro, fără TVA), adică aproximativ 2 lei. Această majorare nu se aplică opțiunilor de televiziune, ratelor la telefoane sau chiriilor de echipamente fixe.

Într-o industrie extrem de dinamică, precum cea a comunicațiilor, Telekom Romania face eforturi continue pentru a oferi clienților servicii de înaltă calitate, la prețuri competitive, adaptate nevoilor lor. Compania investește constant în dezvoltarea rețelelor fixe și mobile, oferind astfel clienților tehnologie de ultimă oră.

Toate eforturile Telekom Romania de consolidare a angajamentului companiei față de piața locală se traduc prin investiții continue în rețele și în dezvoltarea unor oferte comerciale inovatoare și relevante pentru clienți.

(!) Cel mai ieftin smartphone decent la review (!) Apasă play 😉

Totodată, ofertele #Netliberare reprezintă angajamentul puternic al Telekom Romania față de piața locală și față de clienții săi, care se pot bucura de servicii mobile sau fixe, cu preturi începând de la 5 euro si abonamente de mobil cu bonus Net 4G nelimitat și fără perioadă minimă contractuală. În plus, conform rezultatelor P3, clienții pot beneficia de o rețea mobilă foarte bună și de 99,5% acoperire 4G în populația urbană și 93% în total populație (urban și rural).
De asemenea, rezultatele celui mai recent sondaj realizat de grupul Deutsche Telekom privind satisfacția clienților arată că indicele de satisfacție și raportul calitate-preț pentru clienții Telekom Romania au înregistrat o creștere semnificativă, atât pentru serviciile fixe, cât și pentru cele mobile.

Cu toate acestea, ca urmare a creșterii costurilor asociate furnizării serviciilor de comunicații, Telekom este nevoită să majoreze tarifele serviciilor de comunicații din portofoliul fix și mobil. Chiar și în aceste condiții, clienții noștri vor continua să beneficieze de servicii de înaltă calitate, la prețuri competitive.

Clienții business vor primi o notificare scrisă în care sunt anunțați, de asemenea, de schimbări aferente contractelor. La sfârșitul anului 2018, Telekom Romania a atins pragul comercial de 200.000 de clienți pentru portofoliul Freedom și a investit 200.000 de euro în susținerea a 10 companii românești care au schimbat regulile în industriile în care activează.

Reamintim că Telekom Romania a fost primul operator care a revoluționat piața de telecomunicații prin introducerea ofertelor #Netliberare, fără perioadă minimă contractuală.

Dan Dragomir

editor at Computerblog.ro
Am fost ziarist timp de 15 ani, ultimii zece ani i-am petrecut în domeniul IT. Din 2010 sunt blogger profesionist, în principal pe Computerblog.

Mă găsiți de asemenea pe Youtube cu un canal în care vorbim despre telefoane, aplicații și jocuri.

Am lucrat printre altele pentru ZF.ro, Descopera.ro, Go4IT.ro, Jurnalul.ro, PlayTech.ro, Zonait.tv și multe alte site-uri, ziare, săptămânale sau reviste.

Autorul poate fi contactat pe adresa [email protected] și telefon 0769.066.003.
!! NU SUNT MAGAZIN SAU SERVICE !!