Tazz by eMAG este de fapt platforma EuCeMananc pe care eMAG a cumpărat-o. Este o aplicație de livrări la domiciliu de mâncare și medicamente. Tazz by eMAG este disponibil în București, Timișoara, Cluj- Napoca, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Oradea, Baia Mare, Ploiești, Sibiu, Deva, Brăila, Galați, Alba Iulia, Craiova și Pitești. Primii parteneri care se alătură sub noul brand: McDonald’s, eMAG, Mega Image, Dr.Max, Sensiblu, dm (drogerie markt). În plus, prin intermediul Tazz by eMAG, clienții pot comanda acum orice produse din showroom-urile eMAG cu livrare în maxim o oră.

ce este tazz by emag

Tazz by eMAG este de fapt platforma EuCeMananc care trece astfel într-o nouă etapă: livrare în maxim o oră pentru mâncare gătită, alimente sau orice produs necesar pentru casă. Tazz by eMAG vine într-un moment în care nevoia oamenilor de a comanda online produse alimentare și pentru casă a crescut, pe fondul autoizolării generate de pandemia COVID-19.

Tazz by eMAG

Peste o mie de restaurante sunt disponibile în aplicație, iar oferta este în creștere. McDonald’s se alătură ofertei Tazz by eMAG pentru început în București, Timișoara, Arad, Cluj-Napoca, Brăila, Deva, Alba Iulia, urmând să acopere în curând toată țara.

Primii parteneri din afara restaurantelor care se alătură Tazz by eMAG, completând oferta existentă pe vechea platformă EuCeMananc sunt eMAG, Mega Image, Sensiblu si Dr.Max, dm (drogerie markt).

Aplicația Tazz by eMAG poate fi descărcată atât din Google store cât și din App store, iar serviciile sunt disponibile și online pe www.tazz.ro. Funcționalitățile platformei au fost extinse inclusiv pentru livrarea de produse din magazinele Mega Image, pentru început în București sectorul 1, Timișoara, Cluj-Napoca.

Pentru a preveni răspândirea virusului COVID-19, compania a luat o serie de măsuri de siguranță pentru clienții, curierii și partenerii săi și a implementat opțiuni de livrare care limitează interacțiunea dintre clienții care comandă online și curierii care livrează produsele. Astfel, utilizatorii pot opta pentru „Livrare non-contact”, care presupune livrarea comenzii la ușă sau într-un loc specific menționat de client în aplicație, urmând ca acesta să o ridice imediat ce este anunțat telefonic de efectuarea comenzii.

Tazz by eMAG recomandă tuturor clienților să utilizeze plata cu cardul și să elimine, pe cât posibil, plata cash. Plățile cu cardul reprezentau 30% din totalul plăților online efectuate prin intermediul platformei înaintea crizei, însă procentul va depăși 70% în următoarele săptămâni.