Toate clipurile YouTube Shorts pe care le postați pe TikTok vor avea watermark, scrie Risco.ro. Cei de la Youtube cred că așa a devenit TikTok popular, că punea watermark pe clipurile video.


Sursa foto: https://ro.depositphotos.com/

Watermark inutil

YouTube crede că redistribuiți videoclipurile pe care le-ați făcut pe YouTube Shorts per TikTok și nu invers. Atunci compania dorește să fie creditată, urmând să introducă elemente watermark.

Într-o postare despre noile funcții distribuită ieri, un reprezentant YouTube a spus că compania va începe să adauge un watermark la videoclipurile scurte atunci când un creator le descarcă.

Este destul de comun ca unii creatori să realizeze videoclipuri scurte într-o aplicație, să descarce videoclipul și să-l reposteze pe alte platforme. În postare, YouTube este clar de ce adaugă filigrane.

„Am adăugat un watermark la Shorts pe care le descărcați, astfel încât spectatorii să poată vedea că conținutul pe care îl partajați pe platforme poate fi găsit pe YouTube Shorts”, se arată în document.

Toate platformele video de format scurt se luptă pentru creatori și spectatori, iar alte companii au abordat problema partajării pe mai multe platforme într-o varietate de moduri. Videoclipurile TikTok descărcate au conținut de mult timp filigrane și numele de utilizator al creatorului, astfel încât spectatorii pot accesa cu ușurință aplicația pentru a găsi videoclipul original.

De fapt, YouTube, ca și Facebook, doar a copiat Tiktok. Compania a făcut eforturi puternice pentru ca Shorts să fie folosit de cineva. Serviciul a lansat în 2020. Compania a alocat 100 de milioane de dolari pentru a le distribui creatorilor care fac scurtmetraje, iar clipurile scurte ocupă din ce în ce mai mult spațiu în aplicația YouTube, inclusiv în recomandări și în filă dedicată Shorts.

Citește continuarea pe Risco.ro.