Serviciile de Business Intelligence (BI) au câștigat teren și în mod sigur sunt un instrument foarte util pentru orice manager sau director care își dorește să își dezvolte compania, scriu colegii de la risco.ro.

Principalul avantaj competitiv al serviciilor de Business Intelligence este acela că permit livrarea datelor într-un mod mult mai rapid și mult mai intuitiv. Serviciile de Business Intelligence ajută la o mai bună înțelegere a evoluției pieței și ajută orice companie să ia decizii în bază unor informații clare și corecte.

Scopul final al serviciilor de BI este acela de a ajută companiile să ia decizii eficiente și să acționeze business wise. Prezentarea serviciilor de Business Intelligence este în mod sigur interesantă pentru orice companie care dorește să se dezvolte. Și, totuși, cât de eficiente sau necesare sunt?

Pentru a înțelege mai bine importanța lor și rezultatele pe care le pot aduce pe piață afacerilor, bi-survey.com a publicat un studiu la care au participat peste 2,600 de utilizatori ai acestor servicii. Astfel, ei au fost rugați să ofere detalii despre beneficiile și avantajele pe care le au serviciile de BI. Participanților li s-a oferit o lista cu potențiale beneficii pe care le au serviciile de Business Intelligence și au fost rugați să răspundă în ce măsură le-au fost de folos instrumentele avansate de analiză și interpretare a datelor.

Întrebați în ce procent îi ajută aceste beneficii, potrivit răspunsurilor oferite, 64% dintre respondenți consideră că cel mai mare avantaj îl reprezintă obținerea rapoartelor financiare și juridice într-un mod mult mai rapid și mai ușor. Cam 56% dintre respondenți au răspuns că analiza și interpretarea informațiilor reprezintă un avantaj important. Circa 49% dintre respondenți au răspuns că informațiile oferite de serviciile de BI sunt utile pentru luarea unor decizii mai bune. Iar
43% dintre respondenți au răspuns că informațiile clare și calitative aduc, de asemenea, un aport considerabil.

Citește continuarea acestui articol descpre Business Intelligence