Dacă vrei să te faci remarcat în mediul de business și să îți crești afacerea, nu este suficient doar să investești în echipă sau în publicitate, scriu colegii de la Risco. Succesul este un cumul de factori, iar printre aceștia se numără și urmărirea tendințelor care se conturează în mediul de afaceri autohton. Inovația în business este esențială. Inovația înseamnă progres și statut în mediul de afaceri.

Cuvântul inovație sună frumos, dar el este bazat, în primul rând, pe cultură inovațională. Astfel, este mai mult decât important să analizezi oamenii care pot formă această cultură. Un proces de inovație nu poate există fără că oamenii să își schimbe mind-set-ul (trad.: gândirea). Oamenii, dacă își doresc să se dezvolte, trebuie să iasă din zonă de confort și să gândească din noi perspective. Am putea spune că acest gen de gândire este similară păpușilor matrioska.

Inovația în business

Prin inovație poți aduce un plus de valoare clienților tăi, iar acest lucru te va ajută să te faci remarcat. Vei reuși să fii diferit față de competitorii tăi și să dezvolți o nouă cultură. Problemă apare în momentul în care foarte mulți oameni văd inovația că fiind o cultură de leadership. Însă inovația în business se referă la schimbarea întregii structuri și gândiri a unei companii.

Despre inovație se vorbește foarte mult în ultima perioadă și se va vorbi mult timp de acum înainte. Progresul este definit de diferență dintre creativitate și inovație. În orice business, creativitatea este folosită pentru a genera idei, în timp ce inovația este acel instrument pe care îl folosești pentru a pune ideile în practică.

Să inovezi înseamnă să te adaptezi trendurilor care se conturează în mediul de afaceri autohton și să generezi idei care te vor ajută să faci diferență. Să inovezi înseamnă să fii cu un pas în față, să faci progres, să obții rezultate bune, să conturezi o echipă care gândește la unison și să pui accent, în primul rând, pe promovarea valorilor companiei.

 

Mergi și citește întreg raportul Risco.