Mihaela Nicola, fondatoarea The Group, mi-a scris despre Apple și pasiunea ei pentru Apple, iar apoi mi-a spus ce smartphone folosește: un Blackberry. Incredibil, mi-am spus, nu cred, așa că am continuat să pun întrebări. Mi-a plăcut explicația: “iPhone este mai mult pentru cei ce primesc decât pentru cei ce transmit informaţie”. În rest, trei laptopuri Apple, iPad. Pe scurt: “iubesc device-urile Apple, dar mă feresc de complet şi previzibil”.
Am avut ocazia s-o întâlnesc pe Mihaela Nicola la lansarea cărții ei, la Gaudeamus, deși nu sunt convins că mai ține minte 🙂
“Iubesc Apple pentru că este primul brand pe care l-am întâlnit, în 1993 şi alături de el am învăţat să desenez digital lumea şi temele mele de businness¨, povestește Mihaela.
De a lungul timpului a încercat mai multe branduri PC şi totuși a revenit, după ani, la Apple.
Șefa The Group a ales o variantă interesantă: un laptop pentru birou, unul în mașină și unul acasă. Toate sunt sincronizate și are acces la aceeași informație pe oricare l-ar folosi.
“Pentru situaţiile în care părăsesc oraşul sau ţara şi pentru deprinderea de a citi aşa cum ne învaţă tendinţa … am iPad, desigur”, spune Mihaela Nicola.
“Sunt aşadar Apple addicted şi însoţită de el în toate ipostazele de viaţă. Mi-am împăcat computerele Apple cu telefonul Blackberry şi se împletesc armonios, fără contradicţii
definind în acelaşi timp şi personalitatea mea …. da”, încheie confesiunea.
TheGroup este “un grup complex şi extins de companii, specializat în disciplinele comunicării”. Conform cifrelor de la Ministerul Finanțelor, este cel mai mare grup pe piața locală de comunicare. În grup lucrează 150 profesionişti în 14 companii active în servicii de media, creaţie, relaţii publice, retail marketing, online communication şi producţie.
“TheGroup are o rată de succes de 75% în licitaţii – iar asta este cu adevărat ceva rar – câştigăm 3 din 4 pitch-uri şi ne păstrăm cu profesionalism clienţii astfel adăugaţi în portofoliu”, mi-a mai spus Mihaela Nicola.