Mihai Pătrașcu, fondator și director executiv EvoMag, mi-a povestit despre gadgeturile personale pe care le folosește zi de zi, dar și despre afacerea online pe care o conduce. Este pasionat de gadgeturile noi iar acest lucru se vede și din faptul că le aduce pe piața locală deseori primul. De altfel, eu cred că tocmai această pasiune pentru gadgeturi a transformat acest magazin online dintr-un competitor oarecare într-un jucător important.

Mihai Pătrașcu, EvoMag

Gadgeturi

„Telefonul mobil este indispensabil și consider că același lucru este valabil pentru toată lumea, iar eu le schimb cam des”, mărturisește Mihai. „Sunt un mare fan al tuturor gadgeturilor noi”, spune el. A schimbat rapid cele mai noi modele smartphone: iPhone 4, Samsung Galaxy S, Google Nexus S. Are de asemenea și Samsung Galaxy Tab. Deși este foarte încântat de tablet și îl folosește zilnic, i-a găsit singur și o problemă. „Chiar dacă este o tabletă compactă, este totuși mare pentru o persoană care poate vrea să se plimbe prin parc”, spune Mihai.

Camera foto este un DSLR Nikon, modelul D5000, cu care a înlocuit un modem Canon 450D folosit anul trecut. Camera foto este excelentă pentru că este ușor de folosit și user-friendly. Are bliț special SB=600 și folosește un obiectiv Nikkor 70-300 mm.

Laptop

Mihai Pătrașcu are un laptop Acer TimelineX 3820TG. Este fan al seriei de când apărut. „Se vede evoluția de la un model la altul, sunt mai puternice și mai bine închegate cu fiecare model nou apărut”, spune el. De asemenea, la birou utilizează un monitor LCD de 23” pentru a avea o expunere cât mai mare. Este un LED Samsung XL2370, un monitor excelent. Nu este un fan al jocurilor, iar singurele momente de „gaming” au fot pe tabletă.

Mihai Pătrașcu, EvoMag

EvoMag

În planul de dezvoltare EvoMag, Mihai Pătrașcu mizează pe afaceri de 10 milioane de euro, care are la bază un proiect bine stabilit, care include deschiderea unui showroon în București. De asemenea, în 2011 se vor face angajări pentru ca fluxul zilnic să fie fluidizat.

Magazinul face cele mai mari vânzări pe segmentul laptopurilor, urmate de televizoare și gadgeturi.
„Cea mai mare creștere o avem pe partea de tablete, vânzari sunt 95% pe iPad și Galaxy Tab”, a mai spus Mihai.