Scriu despre asta doar pentru a marca faptul că e prima dată când eMag nu livrează toate produsele comandate cu “prețul greșit afișat pe site”. Pînă acum și le asumau integral. Totuși, este de lăudat chiar și faptul că onorează la fiecare comandă un produs.
Ieri dimineață văzusem la mai mulți cunoscuți ce prețuri bune fuseseră în noaptea dinainte la eMag și cum și-au comandat ei produse la ofertă. Genul Galaxy S7 Edge la 900 de lei, iPhone 7 la 1.600 de lei, Galaxy A3 la 330-430 de lei și altele asemenea. Detalii găsiți aici sau aici.
Apoi, pe seară, au apărut primele plângeri. Livrările apăreau ca anulate, oamenii mai sperau.
Cred că este pentru prima oară în istoria recentă când eMag nu livrează produsele cu preț greșit, pînă acum așa au făcut de fiecare dată. Poate acum au fost foarte multe comenzi, nu știu. Poziția oficială eMag este tot la gadget.ro.
Totuși, este de apreciat că au făcut un efort și au livrat o parte din ele. Spre deosebire de celelalte magazine online care anulează toate comenzile în astfel de cazuri, eMag au livrat o parte dintre bunurile comandate. E curios faptul că nu au livrat totul, cum făceau de obicei, dar e de apreciat faptul că nu au anulat toate comenzile.
Acum a fost paguma prea mare, iPhone 7 PLUS la 300 lei, dacă eroarea era la resigilate și se putea comanda doar un singur produs din fiecare cred că nu era nicio problemă să livreze.
Sunt curios dacă o să ofere date despre câte telefoane s-au comandat și câți bani ar fi fost gaura, oricum cred că depășea jumătate de milion de euro.
 
Da, încep să cred că unii trec zilnic pe-acolo, doar să prindă ceva la reducere 🙂 Apoi sună și prietenii…
 
Si eu sunt curios sa aflu cate comenzi au fost in realitate! Totusi ar trebui reglementata putin situatia asta ca devine o problema nationala.
 
poti sa-ti corectezi titlul articolului. se pare ca pana la urma vor onora comenzile!
 
Salut Silviu, mai multi oameni au spus ca onoreaza doar un produs din comanda. Deci nu toata comanda.