Căutați un service Allview care să rezolve problemele cu telefoanele? Compania promite condiții mai bune la Diangi Grup, partenerul său autorizat pentru service și reparații. Cunoscuți pentru problemele cu garanția , Allview promit acum un service mai bun.
Ați avut vreodată probleme cu garanția Allview sau cu service Allview? Lăsați un comentariu pe tema asta la finalul articolului.
Allview și Diangi promit în 2017 o politică mai flexibilă în ceea ce privește garanția produselor, termene de reparație mai scurte și mai puține reîntoarceri în service. Allview a implementat începând cu a doua jumătate a anului trecut mai multe măsuri menite să vină în ajutorul clienților care solicită asistența specialiștilor din service. Defecțiunile care altădată ar fi dus la scoaterea produsului din garanție pot fi în prezent remediate fără anularea garanției dispozitivului. În aceasta categorie sunt incluse chiar și șocurile mecanice, display-ul spart fiind problema cel mai des întâlnită. Produsele defecte sunt evaluate în prealabil, iar dacă deteriorarea nu afectează și alte componente, clientul poate opta pentru efectuarea reparației contra-cost, iar garanția va rămâne în continuare valabilă.
Printre beneficiile nou-introduse pentru clienții Allview se numără și garanția de 2 ani acordată nu doar pentru terminalul în sine, ci pentru toate componentele și accesoriile incluse în pachetele de comercializare, inclusiv bateria detașabilă, cablul de date, alimentator, etc. Cifrele înregistrate în ultimele luni relevă o scădere constantă a timpului petrecut în service de către produsele Allview, în medie pentru o reparație fiind necesare 6 zile de la intrarea în service. În scădere este și numărul dispozitivelor care se reîntorc pentru reparații, dar și numărul apelurilor înregistrate în call center de către clienții Allview.
O altă măsură care se bucură de succes vizează clienții care nu vor să mai aloce bani pentru reparația vechiului produs și decid să facă o nouă achiziție Allview, ei beneficiind de un voucher de 25% reducere din prețul noului dispozitiv cumpărat.
Nici Diangi nu rezolva problemele. Un Allview V2 Viper in perioada de garanție a doua oară trimis la ei anul acesta și tot cu probleme.. Acest lucru M-a determinat sa zic pas la Allview.. Sunt curioasa cum vor motiva/remedia a treia oară reîntoarcerea in service.
 
Mulțumesc pentru comentariu! Am primit atâta feedback negativ încât tind să dau dreptate utilizatorilor. Dar măcar se fac oarece eforturi pentru îmbunătățire, sperăm 🙂
 
Se pare ca eu am fost mai norocos. Am un X3 Soul care a cazut pe asfalt de la 2m inaltime. Bineinteles ca display ul nu a rezistat la un asemenea soc și l-am dus în service la Diangi. Mi l-au reparat in 3 zile, contracost bineînțeles, dar nu mi l-au scos din garanție. Eu cred că e normal sa existe numai comentarii negative la astfel de articole, cei care sunt mulțumiți nu stau sa scrie pe net despre experiența lor plăcută, ci doar cei cu probleme de plâng.
Sper ca nu va deranjeaza ca eu nu am expus o problema precum de solicita in mesaj. 🙂
 
Mersi Cristi pentru mesaj. Eu nu credeam că au existat și experiențe pozitive 🙂
 
Probleme legate de service sau de garantie nu am avut. Am avut insa probleme cu telefonul (X3 Soul) care dupa aproape o jumatate de an de la achizitie a inceput sa dea crash: se bloca des, aplicatiile nu rulau si resetarea la setarile din fabrica nu rezolva nimic. Evident ca nu mi l-au scos din garantie (nu era culpa mea), dar macar mi l-au reparat intr-o saptamana si ceva si de atunci nu am mai avut probleme; au trecut cam 4 luni. Sper sa nu fiu nevoit sa-l trimit cu display-ul spart sau alte probleme, ca sa testez daca anuleaza sau nu garantia. 🙂
 
Pînă acum singurele comentarii pozitive erau de pe adrese de RCS Brasov Strada Brazilor 61. În rest toată lumea se plîngea fie de probleme cu telefonul, fie de probleme cu service-ul.
De garantie nu se tine cont, pe principiul ca „a facut clientul ceva interzis si se anuleaza”. Mie personal nu imi pace asa ceva.
 
Initial am fost foarte incantat de Allview, Dar doar initial, pentru ca, avand nevoie de o baterie pentru un Viper V1 I, nu am reusit sa o gasesc pe nicaieri, ba, mai mult, m-am inscris la ei pe site si pe facebook, prin octombrie, mi-au promis ca ma vor contacta, dar….pana in ziua de azi nimic. In ceea ce priveste diangi, dupa ce ca sunt la mama naibii si vai steaua lor, mai sunt si ingamfati si prost crescuti, de parca la ei nu se duce lumea decat cu Iphone, Samsung sau Htc.