Realme urmează să lanseze seria GT 8 la sfârșitul acestei luni, iar GT 8 Pro va fi primul smartphone care va dispune de o funcție de reglare personalizată a imaginii dezvoltată de Ricoh Imaging. Au făcut publice mai multe detalii prezentând noul parteneriat Realme x Ricoh Imaging.
Fotografie Ricoh pe Realme GT8 Pro
Viitorul flagship Realme GT 8 Pro nu este doar primul din lume care oferă modul foto cu lentile interschimbabile, ci este și primul semn al unui parteneriat strategic pe termen lung dintre realme și RICOH Imaging.
Ricoh este o companie multinațională japoneză care oferă servicii digitale și soluții de imagistică și imprimare. Poate că nu este la fel de faimoasă precum Fuji, dar este un competitor recunoscut. Fondată în 1936, este cunoscută pentru camerele sale performante și imprimate fiabile. RICOH este doar cel mai recent nume adăugat pe lista companiilor de fotografie care și-au unit eforturile cu mărcile de smartphone-uri: cooperarea dintre Hasselblad și Oppo, Vivo și Zeiss și Leica cu Xiaomi sunt exemple de parteneriate care își propun să schimbe viitorul fotografiei cu smartphone-uri.
După patru ani de negocieri și pregătiri, colaborarea în domeniul imagisticii dintre realme și RICOH va debuta cu seria GT 8 Pro și, susțin companiile, „se mândrește cu o personalizare profundă pentru a îmbunătăți fiecare apăsare a declanșatorului pentru utilizatori și pentru a promova în comun cultura fotografiei stradale”.
Într-un videoclip de promovare, Chase Xu, vicepreședinte și director de marketing al Realme, a discutat cu Kazunobu Saiki, director general al diviziei Camera Business de la RICOH, despre elementele care au unit cele două mărci, elemente bazate pe o “înțelegere comună a cerințelor utilizatorilor”. Realme a observat că tinerii se confruntă cu două puncte slabe principale în fotografia mobilă: hardware din ce în ce mai similar și algoritmi supra-procesați cărora le lipsește autenticitatea. „Oamenii se satură de aceleași fotografii «cu stil perfect». Din ce în ce mai mult, toată lumea vrea să-și arate propriul stil, în loc să copieze același aspect”, a explicat Chase Xu.
Soluția la această problemă constă în seria RICOH GR, cunoscută drept „eroul fotografiei stradale” datorită calității sale precise, portabilității și răspunsului rapid. „Exact asta prețuim”, a spus Xu. Saiki a reiterat acest lucru: “RICOH Imaging și Realme au în comun o bază de utilizatori tineri și creativi. Colaborarea noastră nu se rezumă doar la inovația în produse, ci și la o cultură care să inspire o nouă generație să se bucure de fotografia stradală și să descopere frumusețea vieții de zi cu zi”.
Mai multe povești de marketing aici.






