Sediul principal al eMAG s-a mutat de pe bulevardul Virtuții tocmai în Voluntari / Pipera în Swan Office & Technology Park, conform unui anunț oficial. În Crângași rămâne show-room-ul și centrul de service eMAG.
Am adăugat și harta Google Maps cu sediul eMAG din Voluntari. Dacă acum căutai de fapt alt sediu al companiei, te rog să lași un comentariu mai jos.
Decizia de relocare se bazează pe strategia de dezvoltare eMAG, care vizează pe termen mediu o creştere anuală cu cel puţin 50%, spun oficialii companiei. Noul sediu găzduieşte 170 din cei 375 de angajaţi eMAG, respectiv echipele din departamentele de IT, marketing, HR, financiar, aprovizionare, vânzări şi call center.
eMAG a încheiat primul semestru din 2011 cu o cifră de afaceri de 62 milioane de euro, în creştere cu 52% faţă de aceeaşi perioadă din 2010. Pentru a doua jumătate a acestui an, eMAG îşi propune să îşi păstreze dinamica de 50% a afacerilor, ajungând până la finalul lui 2011 la un rulaj de 150 milioane euro.
Noua adresă eMAG:
Swan Office Park, Windsor Building
Sos. Bucureşti Nord nr. 15-23
077190 Voluntari, Ilfov.
Adica renunta la punctul de lucru din Crangasi ?
Sau il pastreaza si pe acela ?
 
Max: ca si cumparator ramane aceeasi adresa 🙂
 
Aceiasi Marie cu alta inselatorie. Astia m-au lasat faratelefon, cartela SIM si bani. Adicatelea, m-au convins sa cumpar un telefon Samsung e2121 b, iar cind am vrut sa descarc pozele din el, s-a blocat. Norocul meu ca nu mi-a prajit si leptopul. La unii s-a intimplat.Au solicitat sa trimit telefonul la reparat si dupa o luna am constatat ca au disparut ca magarul in ceata. Normal, dar mai ales legal, ar fi trebuit sa-mi trimita un alt telefon. Dar nu e cazul si cu firma asta. AVERTISMENT CREDULILOR : feriti-va daca nu vreti sa patiti ca mine. E bine ca i-am gasit. Sper ca si citatiile Parchetului , ii vor gasi.
 
Lipsa de profesionalism si seriozitate!!!! Sterg recenziile negative!!!! Odata ce ti-au luat banii, nu-i mai intereseaza de tine sau daca iti mai primesti produsul!!!! Iti dau nr. de telefon de la producator sau de la un curier si te descurci…. Modul de abordare face obiectul dreptului civil/comercial la definitia „dolului”
 
Îmi pare rău să aud că ai avut probleme… poți să scrii aici ce anume ai pățit.
 
Am specificat…. Acum s-au rezolvat…. Am dat cateva telefoane si am intrat in posesia bunului…. Astept rezultatul de la banca…..
 
Ok!!!! Rezultatul de la banca e nesatisfăcător!!! E-mag nu a binevoit sa -mi efectueze operatiunea cu cele 24 de rate bancare cum am solicitat, adica o simplă bifa in magazin si ca atare trebuie sa plătesc produsul integral….. Naspa!!! Atunci ce sa mai zic”mi-am luat TEAPA MARE CU E-MAG” Mincinosilor!!!!! Sper sa nu mai aud de voi!!!
 
Eu am o colaborare lunga si fara probleme deosebite cu Emag.Chiar ma miram cand citeam recenzii negative!Dar acum mi-am luat-o!Nu cine stie ce dar mi-am luat-o!Si parca nu prea ma lasa inima sa le fac plangere penala desi asta merita!
 
Am comandat in data de 22.11.2016 un telefon (comanda #20926971). Astazi suntem in data de 05.12.2016, adica au trecut 2 saptamani de cand am facut comanda fara sa primesc telefonul. Nu pot sa-mi dau seama cine este de vina e-mag-ul sau firma de curierat DPD… Pana la urma se pare ca tandemul nu functioneaza. Am facut numeroase plangeri la „clienti 24/7” si la mailurile e-mag / DPD fara sa primesc o rezolvare. Doar promisiuni…Nu stiu cat o sa mai dureze, sau daca va trebui sa refac comanda…Mi se pare strigator la cer…
 
Din păcate sunt atât de mulți clienți care au probleme încât nu văd cum le-ar putea rezolva. Cred că de-aia promit imediat rezolvarea, ca să vă facă să mai așteptați câteva zile.
 
Bună, pe mine se pare că Emag m-a lăsat fără o comandă în valoare de aproximativ 300 de lei care nu am primit-o nici în ziua de azi ,și un retur în valoare de 320 lei
 
Scrie la suport și se rezolvă. Au și pe Facebook