Tot în cadrul SMS Camp 2012, Alexandru Negrea a avut o prezentare interesantă legată pagina de Facebook a companiei. Nu mai faceți confuzie cu pagina personală sau profilul personal, ce spune Alex se referă la paginile unor companii, unor branduri sau ale unor produse cunoscute. Vorbim de marketing, nu de prezența imobilă în social media. De-aia consider că a spus multe lucruri utile.
De altfel, subiectul Facebook este pentru el unul special.
Pagina de Facebook
Nu vă faceți pagini de Facebook dacă:
– nu aveți buget;
– nu aveți politică social media în companie;
– nu aveți o strategie de conținut;
– nu integrați social media în companie;
– nu aveți un om dedicat sau o agenție de social media;
Cum să faceți conținut mai relevant pe Facebook?
– fără pisici sau alte animale;
– doar 25% din conținut să fie comercial;
– imaginea are mai multe sanse sa aibă reacții;
– cel puțin 1 post pe zi, sau maxim la 2 zile;
– posturile de seară și cele din week-end au mai multe reacții;
Aș fi scris mai multe, dar mai bine le aflați voi direct de la Alex.
Cred ca o companie isi poate face o pagina de Facebook si fara buget. Probabil ca nu va ava rezultate extraordinare pe termen scurt insa pe termen lung cine stie?
 
Și va arăta ca naiba, iar potențialii clienți vor zice *pas* și vor apela la competiție 🙂