Am avut problema asta: să uit vreun produs și să nu-l pot adăuga la comanda Freshful. Pe site scria că poți adăuga produsul dacă îi contactezi pe cei de la Suport. Am făcut asta, dar răspunsul a fost negativ, trecuse prea mult timp, 30 de minute, de la comandă. Nu s-a putut rezolva. Acum această funcție ar trebui să fie disponibilă din site direct.

freshful comanda

Prin noua opțiune, clienții pot adăuga unul sau mai multe produse la o comandă deja închisă, pot alege să plătească produsele extra așa cum le este mai convenabil (direct cu cardul din aplicație, cu cardul prin POS la livrare sau chiar cash) și se pot bucura de o comandă completă.

Iată, pe scurt, cum funcționează.

Când un client este pregătit să finalizeze o sesiune de cumpărături, primește o notificare în pasul de checkout despre posibilitatea de a adăuga produse și după plasarea comenzii. După ce a plasat comanda, în cazul în care consumatorul își dă seama că mai are nevoie de extra produse, acesta va afla dacă poate completa coșul inițial verificând mesajul informativ din pagina Thank you și pagina Detalii comandă care îi indică data și ora până la care pot fi adăugate produse noi.

Cu alte cuvinte, dacă nu a început deja pregătirea comenzii de către angajații Freshful din depozitul propriu, clientul poate să activeze opțiunea “Add to order”, iar aplicația creează un coș nou de cumpărături. Clientul poate plăti noul coș oricum îi este convenabil – cash, prin cardul de beneficii sau POS la curier, indiferent de cum a ales să achite comanda inițială la care a adăugat noile produse. De asemenea, coșurile de produse create cu opțiunea “Add to order” nu au asociate extra taxă de livrare și nici costuri de transport – acestea se aplică doar la comanda inițială dacă pragul de 100 lei nu a fost atins și sunt recalculate, în cazul în care comanda depășește 100 de lei.

Orice client poate folosi opțiunea “Add to order/Completare Comandă”, atâta timp cât comanda inițială nu a fost deja facturată, există timp suficient pentru completarea comenzii, nu sunt cazuri de produse lipsă încă nesoluționate la prima comandă si nu s-au înregistrat probleme la plată (în cazul plăților cu card online).