După modelul teribilelor Grupuri, cei de la WhatsApp au lansat acum “Canale ” . Acestea sunt pentru publicații sau creatori de conținut care au comunități care vor să afle ultimele noutăți. În genul chestiilor publicate pe Telegram.

WhatsApp Channels
De fapt, conform TechCrunch, Meta a făcut actualizări similare și pe Instagram.
După părerea mea, sunt tot grupuri, doar cu numele schimbat și un control asupra cui postează conținutul.

Despre WhastApp Channels

Pe WhatsApp, mesajele canalelor vor apărea într-un Tab nou denumit Updates (Actualizări). Este diferit de la abordarea avută pe Instagram, unde anunțurile canalului sunt comunicate prin mesaje directe. Pe WhatsApp, Meta se concentrează pe facilitarea canalelor pentru utilizare de către entități precum ONG-uri, instituții de cercetare medicală și organisme de verificare a faptelor, spre deosebire de creatorii individuali.

ads

Administratorii pot trimite text, fotografii, videoclipuri, stickere și sondaje. În special, acestea sunt conversații unidirecționale, astfel încât utilizatorii nu vor putea răspunde cu text la aceste mesaje.

În timp ce utilizatorii se pot alătura canalelor printr-un link de invitație, WhatsApp creează, de asemenea, un director pentru a găsi diferite canale pentru hobby-uri, echipe sportive și oficiali locali. Compania a spus că va introduce instrumente pentru ca administratorii să poată dezactiva descoperirea canalelor lor.

Meta lansează canale pe piețe selectate — Columbia și Singapore. Printre primii utilizatori vor fi organizații precum Singapore Heart Foundation sau Columbia Check. O serie de parteneri internaționali de mare profil sunt, de asemenea, la bord, incluzând Comitetul Internațional de Salvare (IRC), Organizația Mondială a Sănătății (OMS) și echipe sportive eminente precum FC Barcelona și Manchester City, a spus compania. În lunile următoare, Meta plănuiește să extindă disponibilitatea funcției Canale la un set mai larg de țări, cu scopul final de a oferi oricărui utilizator capacitatea de a-și stabili propriul canal.

Compania condusă de Mark Zuckerberg se gândește și la diverse posibilități pe care le poate explora cu această funcție.

Una dintre ele este eliminarea criptării end-to-end pentru canalele mari pentru a nu limita audiența. De asemenea, compania se gândește la aceasta ca la o cale de a face bani. Meta explorează inducerea serviciilor de plată pentru companii în Canale, împreună cu capacitatea de a le promova în director.