Xiaomi ia măsuri pentru a veni în sprijinul utilizatorilor din România, în contextul epidemiei de coronavirus. Oamenii vor putea trimite telefoane în service prin curier, iar garanțiile sunt extinse.

Xiaomi România împreună cu ESD, service acreditat Xiaomi, implementează strategia Door2Door, prin care utilizatorii își pot repara produsele printr-o procedură simplă și sigură. Primul pas este că poți cheama curierul pe baza unui link de selfawb, pe site-ul ESD. Produsele sunt preluate de service, dezinfectate UV și cu alcool atât la venire cât și la plecare. Produsele reparate sunt trimise înapoi la utilizator tot prin curier, fără alte interacțiuni.

Telefoane mobile cu garanție extinsă 3 luni

Xiaomi a modificat politica de servicii post-vânzare, astfel că pentru toate telefoanele Xiaomi a căror garanție legală expiră între 15 martie 2020 și 15 aprilie 2020, Xiaomi oferă o prelungire unică a perioadei de garanție de 3 luni gratuit.

Această garanție comercială va expira automat la 15 iulie 2020, respectiv va expira la 3 luni după expirarea perioadei de garanție legală inițială a produsului, în funcție de data achiziției.