Xiaomi a anunțat oficial că va renunța la brandul Mi pentru telefoane mobile și alte gadgeturi. Vânzările companiei continuă să crească puternic.

Xiaomi Mi

Xiaomi renunță la Mi

“Începând cu T3 2021, seria de produse Mi ale Xiaomi va prelua denumirea brandului, Xiaomi. Această schimbare va unifica prezența mărcii la nivel global și va elimina diferența de percepție dintre brand și produsele sale.

Produsele Redmi aduc inovația la un preț accesibil aproape de consumator și vizează un public mai tânăr. Această diferențiere este reflectată și de logourile actualizate, cu ambele logotipuri Xiaomi și Redmi subordonate logoului principal de brand.

ads

Convenția de denumire a gamelor de produse – Xiaomi și Redmi – se va aplica în viitor și produselor ecosistem și IoT.

Vânzări Xiaomi peste așteptări

Xiaomi Corporation a anunțat rezultatele consolidate neauditate până la data de 30 iunie 2021.

În al doilea trimestru din 2021, Xiaomi a înregistrat venituri totale de 87.8 miliarde RMB, reprezentând o creștere anuală de 64.0%; profitul ajustat net pentru această perioadă a fost de 6.3 miliarde RMB, o creștere de un an la altul de 87.4%.

Performanțe financiare în T2 2021:

· Venituri totale de 87,789.0 milioane RMB, o creștere de la un an la altul de 64.0%;

· Profitul brut de aproximativ 15,148.1 milioane RMB, o creștere de la un an la altul de 96.7%;

· Profitul net non-IFRS a fost de 6,321.5 milioane RMB, cu 87.4% mai mult față de anul trecut.

Performanțele financiare din prima jumătate a anului 2021:

· Venituri totale de 164,671.2 milioane RMB, o creștere de la un an la altul de 59.5%;

· Profitul brut de aproximativ 29,309.4 milioane RMB, cu 92.1% mai mult față de anul trecut;

· Profitul net ajustat non-IFRS a fost de 12,390.8 milioane RMB, o creștere anuală de 118.4%.