Cum fac setările de Internet mobil la Vodafone România? Păi încercați tot automat… Vodafone au pe site o unealtă de unde poți trimite setările prin SMS direct pe telefonul mobil. De asemenea, poți activa sau dezactiva serviciul de Internet mobil din contul MyVodafone – Contul meu > Serviciile mele > Modificare servicii. Poți apela gratuit *100# şi apoi alegi Internet şi MMS pentru activare, iar pentru dezactivare apelezi *777 şi alegi “Internet pe mobil si MMS”.
Setările de Internet pentru Vodafone
Nume: VF Internet pe Mobil
Nume punct de acces: live.vodafone.com
Nume utilizator: Nu se completează
Parola: Nu se completează
Solicitare parolă: Funcţie dezactivată
Pagina iniţială: http://live.vodafone.com
Afişare imagini: Funcţie activată
Securitate conexiune: Funcţie dezactivată
Purtător de date: GPRS sau Pachete de date
Tip serviciu: HTTP
Conexiune GPRS: Când este necesară
Adresă proxy: Nu se completează
Port proxy: Nu se completează
Autentificare: Funcţie dezactivată
Am abonament de 1an si nu am putut intra niciodata pe internet.Nu stiu care e cauza,cred ca trebuia sa fac niste setari.Va rog sa ma indrumati ce trebuie sa fac.Va multumesc
foarte tare androidul…la ceva timp dupa ce-am cumparat telefonul nu mai pot downloada nimic de pe magazin play decat daca sunt conectat la wifi…in rest merge internet-ul foarte bine…ce pot sa-i fac?