Abonamentele Disney+ se vor scumpi din decembrie, după ce vor lansa un abonament susținut de reclame. Așa că este momentul să folosiți .

Abonamente mai scumpe

Disney Plus își va crește prețurile începând din decembrie, pe măsură ce lansează un nou sistem susținut de reclamă pentru serviciul său de streaming, a anunțat compania miercuri.

În prezent, abonamentul fără reclame la Disney Plus este de circa 8 USD pe lună. Începând cu 8 decembrie, abonamentul fără reclame va crește cu 3 USD pe lună la aproximativ 11 USD. Simultan, noul abonament bazat pe reclame va fi lansat la 8 USD pe lună, același preț pe care abonații Disney Plus îl plătesc acum pentru a viziona fără reclame. Prețul abonamentelor anuale crește, deși oferă în continuare o reducere la planurile lunare.

Disney a sugerat de luni de zile că ar putea crește prețurile în cursul acestui an, CEO-ul Bob Chapek sugerând de două ori că lansarea nivelului fără reclame ar putea coincide cu unele creșteri de preț. Creșterea din decembrie va fi a doua pentru Disney Plus de când a fost lansat la sfârșitul anului 2019. În martie 2021, serviciul a crescut prețurile de la 7 USD pe lună la nivelul actual de 8 USD.

Rezultate bune pentru Disney+

Disney a anunțat că serviciul său de streaming Disney+ are acum peste 152 de milioane de abonați, în creștere cu 31% față de cele 116 milioane pe care le avea cu un an în urmă. Disney a raportat un venit net de 1,4 miliarde de dolari din venituri de 21,5 miliarde de dolari pentru trimestrul încheiat la 2 iulie 2022.

Pe lângă cei 152,1 milioane de abonați Disney+, Disney a încheiat trimestrul cu 22,8 milioane de abonați ESPN+ (cu 53%) și 46,2 milioane de abonați Hulu (cu 8%). Dacă adunăm toate acestea, baza totală de abonați ai Disney, aproximativ 221 de milioane, este identică cu cea a Netflix, liderul pieței.

Din păcate, toate aceste trei servicii se confruntă cu dificultăți financiare, declanșând o pierdere operațională pentru afacerile Disney direct către consumatori: Disney+ și ESPN+ au înregistrat pierderi mai mari decât în trimestrul din anul precedent, iar Hulu a suferit din cauza veniturilor operaționale mai mici, a spus Disney.