În week-end am fost la țară și am profitat de vremea relativ ok să mergem pe dealuri, în poză drumul arată mult mai bine decât era în realitate. Cum se întâmplă de obicei, am rămas fără baterie. Parcasem relativ aproape de o curbă și-am lăsat avariile, fiind sâmbătă seara m-am gândit că mai trece vreun „meseriaș”. Când să plecăm, canci – nu făcea decât „țîc – țîc”, nu mișca nimic. Lasă, zic eu, că am card de asistență tehnică de la Opel!

Am sunat la Opel, culmea, deși era relativ târziu, oamenii erau la datorie. Din păcate însă, erau degeaba. Cel care prelua apeluri habar n-avea să răspundă măcar la vreo înrebare (rezolvarea era simplă, dovadă că am și ajuns înapoi).

Mi-a dat alt număr de telefon, mai aproape de zona unde eram eu. Sun acolo, altă specialistă. „Firma e în reorganizare – persoana care se ocupa de Opel nu mai colaborează cu noi „. Evident, nimeni nu se pricepe și nimeni nu a preluat sarcina celui concediat.

Sun iar la Opel. Salut, sunt tot eu, tot pe coclauri. Poți să mă ajuți cumva? Da! vă dau eu alt număr. Mi-a dat alt număr, presupus al șefei lu ăla concediat. Am sunat cam 30 de minute la numărul ăla – cucu. Nimeni.

Norocul meu că a trecut din întâmplare un băiat cu Opel Astra. Noroc că Opel e o marcă populară și la noi. Fiind și drumul ușor în vale, a pornit la prima încercare. Îmi venise ideea și înainte, doar că nu am mai pornit niciodată mașina așa, mi-era să nu fac eu vreo boacănă, că sunt specialist la asta.

A naibii – acum pornește la cheie. O singură dată am mai avut problema, astă-iarnă când au fost -15 grade n-a vrut să pornească. O fi de la baterie? O fi vreun scurt când pun avariile? Habar n-am.

Dar nu plecați la drum bazându-vă pe Asistența Tehnică de la Opel. P.S. citiți și consum real Zafira 1.7 cdti.