Dupa doua saptamani interminabile, in care n-am iesit din casa decat pina la piata si inapoi, magazin si inapoi, banca si inapoi 🙂 de astazi am masina. I-am facut poze cu telefonul, dar din cauza ca era cam prea soare au iesit un pic in ceata, asa ca poze de rezolutie mai buna o sa pun abia maine sau poimaine.

Opel Zafira nu se dezminte, are un motoras de 1.7 litri, pe motorina, cu 125 de cai putere, cand pec de pe loc decoleaza si cand vreau sa depasesc zbor pe linga masini.  Spatiul este de dimensiunile unui microbuz (merge si in 7 locuri), iar roata de rezerva este prinsa sub portbagaj sa nu ocupe spatiu – tine loc si de scut suplimentar :).

Nici nu simti gropile, insa asta nu e tocmai bine, pentru ca pe termen lung ar putea avea repercursiuni.

Oameni buni, sa nu va luati dupa mitul conform caruia este musai sa ai climatizare ca, la aerul conditionat „baga frig”. Am citit asta pe multe forumuri de la Opel. La aerul conditionat manual, mai ieftin cu vreo mie de euro decat „klima” diferenta este ca setezi manual cu ce temperatura sa intre aerul si nu poti seta intr-adevar sa ramana constant la o temperatura. Dar, poti vedea cat este temperatura inauntru. Astazi am pus sa intre aerul cu 19 grade si inauntru erau 28,5 grade, o adevarata senzatie de catifelare.

Deocamdata am pus cam 22 de litri, am mers primii 25 de kilometri (in oras) si am ramas cu aproximativ 20. Cred ca o medie de 8 este mai mult decat onorabila in conditiile date.