Honda CR-Z este prima mașină sport pe care o testez, după o limuzină și o mașină de teren. Mi-a plăcut atenția la detalii, bordul high-tech, tehnologia hibridă, dar și design-ul și feeling-ul general la mașinii. Consumul este redus, dar mașina fuge, suspensiile sunt foarte bune, interiorul este confortabil, iar portbagajul relativ mare.
Dacă ar fi să caut un nod în papură pentru Honda CR-Z, acesta ar fi bancheta din spate, relativ înghesuită, deși cred că se poate sta ok pe ea. Am stat noi, bloggerii, într-un Honda Jazz fără să ne înghesuim prea tare 🙂
La final, galerie foto și prezentări video.

Honda CR-Z

Honda CR-Z

Honda CR-Z mi-a atras atenția în primul rând ca design. Cum am ajuns la Honda Carpati Motor, am văzut mașina prima oară în showroom.

Honda CR-Z

Apoi am remarcat modelul de drive-test și am cerut să mă plimb cu el 🙂 Honda CR-Z este o mașină de oraș, motorul era de 1,5 litri (1.497 cmc), pe benzină, asistat de un motor electric de 14 cai putere (9KW). Are o tehnologie start/stop interesantă, intră automat când încetinești și scoți din viteză. Am mers cu mașina prin zona Crowne Plaza – Piața Presei Libere – Pullman și înapoi. Mi-a plăcut mult interiorul, este extrem de comod și ai fiecare comandă la îndemână. Mi-a plăcut faptul că poți schimba modurile – sport, normal și eco, deși am citit că poți reduce consumul mai mult pe sport :).

Honda CR-Z interior

iunile aflate pe bord schimbă doar setări din motor, nu își modifică garda la sol sau alte asemenea chestii.

 

Bordul CR-Z este un pic high-tech, lumini diverse care se schimbă în funcție de stilul de condus, dar per-total pot spune că este mai aglomerat decât la alte modele. Multe butoane, multe avertizoare, multe avertismente. Un pic aglomerat pentru gustul meu. Piuia de exemplu pentru că nu avea lichid pentru spălat parbrizul.

Honda CR-Z bordul

Încă o imagine cu ceea ce spuneam despre bord:

Honda CR-Z bordul

Concluzii

Honda CR-Z are un preț de circa 26.000 de euro. Este scump și nu tocmai. Scump dacă te gândești că are un motor mic și că la 26.000 de euro poți să iei mai bine un Honda Accord. Eu aș zice să te mai gândești. Așa cum am mai scris, cred că vine era motoarelor mici, cu un consum mic. Asta ca să nu treci mai târziu pe GPL. Benzina va continua să se scumpească, iar Honda CR-Z are avantajul tehnologiei hibride, deși nu este o mașină electrică. Consumul este redus, dar motorul este puternic (140 de cai).

Pe scurt: merită banii. Părerea mea.

Poze cu Honda CR-Z

[nggallery id=155]

Prezentare video

Am filmat Honda CR-Z în interior și exterior.

Un scurt film legat de ținuta de drum.

Dragomir (OLD)

Contul vechi (my old account).

Am fost ziarist timp de 15 ani, ultimii zece ani i-am petrecut în domeniul IT. Din 2010 sunt blogger profesionist, în principal pe Computerblog.

Mă găsiți de asemenea pe Youtube cu un canal în care vorbim despre telefoane, aplicații și jocuri.

Am lucrat printre altele pentru ZF.ro, Descopera.ro, Go4IT.ro, Jurnalul.ro, PlayTech.ro, Zonait.tv și multe alte site-uri, ziare, săptămânale sau reviste.

Pot fi contactat pe email [email protected] și telefon 0769.066.003.