Distribuitorul Asbis, cunoscut pentru furnizarea de produse precum Dell sau Bang & Olufsen, a lansat oficial o platformă online pentru propriul brand de gaming, Lorgar. Lansat în 2022, acesta include dispozitive și accesorii pentru pasionații de jocuri video de la mouși și tastaturi până la sisteme de gaming dedicate, monitoare, căști, microfoane, dar și scaune sau birouri. Acum au o platformă dedicată care integrează produsele, accesoriile și jocurile video folosite. Analizează datele în timp real și fac recomandări privind setările cele mai bune, drivere sau diverse alte informații utile.

Asbis Lorgar CEO

Platformă online pentru Lorgar

Brandul Lorgar a fost lansat oficial în 2022 pentru pasionații de jocuri video. Acum are parte de actualizări importante.

Cea mai mare noutate o reprezintă platforma de gaming. Aceasta găzduiește și o comunitate de gaming, care include evenimente și concursuri cu premii. Lorgar Cup are premii totale de circa 15.000 de dolari. Au adunat 670.000 de vizitatori unici și 20 de milioane de vizualizări pe site. Deocamdată este activă în cinci țări: România, Bulgaria, Cehia, Slovacia și Ucraina. Sunt înscrise în competiții peste 200 de echipe de gaming.

Platforma include și o soluție completă de streaming pentru pasionații care fac asta în mod profesional.

Designul Lorgar a fost optimizat, au ales culori dedicate precum roșu sau mov, soluții de ambalare speciale, plus lucruri care ajută la promovare: brelocuri cu sigla Lorgar, stickere sau alte elemente de promovare. Toate elementele au fost adăugate în retail, fie online sau în magazine fizice, unde brandul să fie recunoscut imediat.

În cadrul evenimentului de astăzi, Asbis a prezentat și o serie de produse noi. Am să revin cu informații despre ele cât de repede pot.

Focus pe industria de gaming

Asbis și Lorgar au semnat și primul lor parteneriat cu Simagic, producător de echipamente pentru jocurile racing.

Asbis a ajuns anul trecut la afaceri de 3,1 miliarde de dolari. Are 36 de birouri la nivel mondial și acoperă acum65 de țări. Au cinci centre de distribuție și angajează peste 3.500 de oameni.

Industria de jocuri video continuă să crească, atinge acum 37,5 miliarde de dolari pe an, dar este estimată să ajungă la 62 de miliarde de dolari pe an în 2032. Până atunci, industria de jocuri de racing va totaliza 16,6 miliarde de dolari pe an. Acum este pe la 6,9 miliarde de dolari.