Eu am văzut Asus NX90, super-laptopul pentru living room, în martie, la CeBIT. Astăzi, echipa Asus România a dezvăluit și la București unul dintre cele mai așteptate gadget-uri ale momentului. Asus NX90 este un sistem multimedia, cu design premium și sunet fără egal deocamdată în lumea portabilelor, Bang & Olufsen.
Prima prezentare aparține lui Francisc Kurko, technical PR la Asus 🙂 Câteva detalii tehnice despre Asus NX90, folosește pentru prima oară aluminiu lucios, touchpad dual, pe ambele laterale, iar laptopul atacă un segment nou, pasionații de sunet, care vor să asculte muzică sau să trăiască la maxim acțiunea din filme sau jocuri. Din prezentare rezultă că s-a lucrat extrem de mult la sunet 🙂 „Nu este un laptop de luat cu tine în fiecare zi”, a explicat Feri. La vânzare sunt modelele NX90 cu procesoare Intel Core i7, 8GB de RAM, 2 HDD-uri de 640GB, TV-tuner, ecran de 18,4 inchi Full HD și placa video NVidia GeForce M335.
În partea a doua a prezentării, Liviu Marica a dezvăluit laptopul Asus NX90.
Ciprian Donciu de la Asus România ne povestește despre trecerea companiei taiwaneze de la producția de componente hardware la realizarea de computere și gadgeturi de ultimă generație. Înființată în 1989 și a fost profitabilă în fiecare an de la lansare. Are 10.000 de angajați. Studii realizate de companii de service IT și asigurări, ambele arată că laptopurile Asus sunt printre cele mai fiabile din industrie.
Liviu Marica revine asupra prezentării Asus NX90, fără detalii tehnice, doar design și performanțe multimedia. „Asus NX90 este un desktop replacement, nu un portabil”, a spus managerul Asus România. Patru noutăți care nu sunt la vreun alt laptop competitor, în acest moment:
– aluminiu polishat (lucios);
– difuzoare poziționate în laterala ecranului, în afara carcasei;
– două sisteme de touchpad, în stânga și dreapta tastaturii;
– certificare SonicMaster / B&O Ice Power;
P.S. Evenimentul a avut loc la Ateneul Român.
O bijuterie, felicitari Asus !
 
Dan, mi-am adus aminte de aces eveniment si am gasit pe Google articolul tau. Chiar a fost o lansare foarte reusita si la inaltimea acestui produs.
PS. Singura propunere este sa incluzi, la sfarsitul articolului, in loc de „B&O”, tot numele „Bang & Olufsen” fiindca este un brand mult prea puternic in domeniul audio pentru cunoscatori, pentru a risca sa fie trecut cu vederea. Stiu ca a fost mentionat si la inceput, dar parca merita mentionat chiar mai des 🙂