Telekom Romania a luat măsuri pentru a furniza servicii în condiții de siguranță pentru sănătatea angajaților, clienților, furnizorilor și partenerilor săi, a spus CEO-ul operatorului în cadrul unei conferințe online pe Zoom. Este a doua la care am participat zilele astea.
La ora actuală, 64% dintre angajații Telekom lucrează de acasă, doar tehnicienii care trebuie să fie pe teren au rămas la muncă. Sunt deschise o parte dintre magazine, nu cele din Mall-uri, dar unele dintre magazinele proprii, în care au venit mulți cleinți. Angajații și clienții au parte de maximum de protecție, iar magazinele sunt dezinfectate în fiecare zi.
O parte dintre angjații din magazine sunt acu, transferați la call center. Deocamdată fac training și se pregătesc să lucrezela suport. Este posibil ca toate magazinele să se închidă, dar astfel nimeni nu va fi dat afară, nimeni nu este în șomaj tehnic.
Oficialul Telekom a spus că se cumpără servicii în continuare, broadband sau mobile, nimeni nu mai închide servicii și contracte. Infrastructura de date este folosită mai intens, există creștere și pe partea de servicii de voce. Dar acum nu mai există ore de vârf, ci toată ziua există o utilizare mai intensă de la 9 am pînă la 10 pm. Sunt implementate mai multe servicii de securitate IT împreună cu Deutsche Telekom. Compania are planuri pentru carantindă de două luni și suplimentar alte planuri pentru încă două luni în plus.
Telekom Romania avertizează asupra formării unei reacții în lanț în economie, declanșată de sectorul ospitalității, ceea ce ar duce la blocarea financiară extinsă într-un timp foarte scurt, astfel că statul ar trebui să ia în considerare protejarea sectoarelor economiei.
Telekom Romania a simplificat portofoliul de servicii și a lansat o serie de inițiative pentru îmbunătățirea experienței clienților, cu accent pe interacțiunea digitală. Pentru a aduce un plus de confort în contextul limitării călătoriilor și a interacțiunii directe, compania încurajează adoptarea aplicației de administrare a contului, MyAccount, pentru o gestionare mai ușoară a contului și a serviciilor utilizate, inclusiv pentru plata lor online. Clienții persoane fizice și juridice din toată țara beneficiază acum de pachete și oferte speciale, care le facilitează accesul la informație, lucru de acasă, educație și divertisment, în cele mai bune condiții de pe piață.
Cu excepția magazinelor din mall-uri, care sunt închise, toate mijloacele de comunicare cu clienții rămân deschise și funcționează normal în acest moment (magazine, casierii, call-center, echipa de vânzări mobile și echipa tehnicienilor), aplicând aceleași măsuri specifice de protecție a sănătății clienților și a angajaților.
Echipa de tehnicieni intervine prompt la solicitările clienților, în condiții de siguranță, atât pentru clienți, cât și pentru angajații Telekom Romania.