Nvidia a făcut o prezentare oficială în România pentru noua generație de plăci grafice RTX care includ tehnologii noi precum Ray Tracing DXR, Adaptive Shading (NAS) și Deep Learning Super Sampling (DLSS). Lansarea noii generații a fost un dezastru datorită numeroaselor probleme tehnice și a avut un efect negativ asupra companiei. Ca orice gigant tech vor rezolva în timp problemele și vor face tehnologia de următoare generație destul de atractivă pentru gameri. Doar că mai durează.

Ray Tracing DXR – am văzut diferența cu funcția pornită și fără, cum se văd reflexiile și umbrele, diverse imagini din joc. Ray-Traced Reflections arată mult mai aproape de lumea reală, de fapt ca să fiu precis arată mai aproape de efectele pe care le vedem în filmele de la Hollywood, cu mai multe detalii comparat cu grafica anterioară, chiar dacă folosiți GTX 1080 TI. Tehnologia vine deocamdată pe Battlefield V, dar este anunțată și pe alte jocuri precum Assetto Corsa Competizione, Atomic Heart, Control și MechWarrior 5: Mercenaries. Urmează și altele. Ray-Traced Diffuse Global Illumination este o tehnologie care redă mai bine modul în care lumina se reflectă pe diferse suprafețe. Mai multe despre Ray Tracing găsiți aici.

Nvidia Adaptive Shading reprezintă o serie de tehnici care folosesc noua tehnologie Turing de shading a rate-urilor pentru a crește performanța de randare și calitatea acesteia, aplicând un nivel variabil de putere de procesare unor zone diferite ale imaginii. Folosește de asemenea multiprocesorul de Streaming Turing, cum ar fi concurrent floating point, integer execution, noul cache Turing și arhitectura memoriei sharuite.

Tehnologia DLSS nu este disponibilă încă pe jocuri, dar a fost anunțată pe Final Fantasy XV al Square Enix. E vorba de implementarea procesării AI pentru a reda imaginile cu detalii mai clare, folosind metoda deep learning.

Oferta Battlefield V

Nvidia a anunțat ieri și un nou bundle cu Battlefield V pentru plăcile grafice GeForce RTX și o competiție Battlefield V shot With GeForce. De asemenea, Wolfenstein II: The New Colossus dispune acum de Nvidia Adaptive Shading (NAS), iar jocul Darksiders III are un nou driver game ready.

Gamerii care vor achiziționa o placă grafică sau un sistem cu GeForce RTX 2080 Ti, GeForce RTX 2080 sau GeForce RTX 2070, de la partenerii Nvidia vor primi gratuit o copie a Battlefield V. Bundle-ul va fi disponibil începând de astăzi până pe 7 ianuarie 2018, în limita stocului disponibil. Săptămâna trecută, Battlefield V a fost primul joc care a beneficiat de DXR ray tracing când primul release de DXR a devenit disponibil, printr-un patch de joc. Plăcile grafice Nvidia GeForce RTX le oferă gamerilor experiența supremă în Battlefield V.

Nvidia găzduiește concursul Shot with GeForce Ansel, pentru Battlefield V. Gamerii pot intra în modul single-player War Stories și să capteze imagini din joc cu Nvidia Ansel. Aceștia trebuie să uploadeze o imagine pe platforma Nvidia Ansel Shot With GeForce și să posteze pe contul de social media cu @NvidiaGeForce și #SHOTWITHGEFORCE inclus în postare, ceea ce le va oferi posibilitatea de a câștiga o placă grafică GeForce RTX. Concursul începe de azi și se va încheia pe 16 decembrie 2018.

Wolfenstein II: The New Colossus dispune de Nvidia Adaptive Shading (NAS), o nouă tehnologie Nvidia. Cu ajutorul acestor tehnici, Wolfenstein II: The New Colossus oferă performanțe cu plăci grafice Turing mai mari cu până la 70% față de predecesoarele Pascal.

Dan Dragomir

editor at Computerblog.ro
Am fost ziarist timp de 15 ani, 10 ani doar blogger, iar ultimii 16 ani i-am petrecut în domeniul IT. Din 2010 sunt doar pe Computerblog.

Mă găsiți de asemenea pe Youtube cu un canal în care vorbim despre telefoane, aplicații și jocuri.

Am lucrat printre altele pentru ZF.ro, Descopera.ro, Go4IT.ro, Jurnalul.ro, PlayTech.ro, Zonait.tv și multe alte site-uri, ziare, săptămânale sau reviste.

Autorul poate fi contactat pe adresa [email protected]
!! NU SUNT MAGAZIN SAU SERVICE !!