eMag va promova produse românești în cadrul campaniei Deschide România, vor să creeze un ecosistem care să susțină antreprenorii locali. Platforma este similară Marketplace, dar dedicată producătorilor români, fără o limitare de domeniu sau număr de oferte.

Iulian Stanciu spune că micii producători nu au acces la o piață mai mare, iar consumatorii găsesc greu produse Made in România. Nu sunt produse alimentare în acest program, doar produse românești.Intră acum doar cei cu cifra de afaceri sub 500.000 de lei. Antreprenorii nu trebuie să plătească taxe la înscriere, doar după vânzarea produselor. Comisioanele sunt 50% din cele obișnuite, care ajung între 5 și 20% din valoarea vânzării. Înscrierea durează cam 30 de zile.

Producătorii trebuie să aibă cod CAEN corespunzător, produse de serie, calitate și preț bun. eMAG le oferă acces la 20 de milioane de vizitatori, potențiali clienți. Comisioanele vor fi reduse la jumătate, iar pentru ONG-uri și întreprinderi sociale va fi zero. Educă producătorii cum să se prezinte online, cum să facă etichete și beneficiază de promovare gratuită și livrarea produselor.

Preț bun zilele astea pentru Huawei P8 Lite ->>>

eMag va avea o secțiune separată cu Deschide România, va fi promovată pe prima pagină ca acum, dar și în meniurile de pe desktop sau varianta mobilă, aplicație. Pop-up care promovează pe site această secțiune. Ea este deja activă pe site.

La ora actuală sunt pe site 32 de antreprenori, din care 3 antreprenori sociali dintre care o fundație. Ei au adăugat 5000 de produse în 98 de categorii. Mobilă, produse pentru casă, îmbrăcăminte și produse pentru copii. Vânzările au atins 600.000 de lei în perioada de testare. Ca target au 400 de antreprenori, 50.000 de produse românești, vânzări totale de 14 milioane de lei în primul an. Peste cinci ani vor fi 100 de milioane de lei.

În clipa asta eMag Marketplace are un sistem simplu de utilizat, în cinci pași, iar comenzile încep din momentul publicării produselor. Acum sunt 4.000 de parteneri, 1.500.000 de produse.