UPC România a înregistrat creşteri pe toate segmentele de business în 2016. Ne-am întâlnit azi cu Robert Redeleanu, CEO UPC România & Ungaria, care ne-a povestit planurile operatorului.

Rezultatele UPC în cifre:

– au atins un număr de 2.273.600 de abonamente (RGU – revenue generating unit) la sfârşitul anului 2016;
– au extins acoperirea serviciilor cu 258.600 de case, o creştere de 10% faţă de anul 2015;
– au cu 8% mai mulţi clienţi de televiziune digitală, 9,5% mai mulţi clienţi de internet şi 16,5% mai mulţi clienţi de telefonie;
– creşterea anuală a veniturilor UPC a fost de de 8,8% în 2016;
– încasările au atins 689,3 milioane lei în 2016 faţă de 633,3 milioane lei în 2015.
– peste 180.000 de clienţi au ales modem-ul Connect Box;
– numărul clienților TV a urcat la 640.400;

Creșterea va continua și anul acesta, UPC România va oferi clienților TV noul sistem Horizon cu funcția Reply, pentru a reda emisiunile, filmele și meciurile pe care le-ați ratat. Abia aștept să testez tehnologia. Noul sistem WiFi permite o acoperire mai bună în casă și o viteză de download mai bună pentru clienții UPC. Deși pe plan mondial grupul Liberty explorează oportunități pe piața de telefonie mobilă, la noi nu se întmplă deocamdată acest lucru.