Telekom a descoperit că Gheorghe Dănulețiu, cunoscut publicului drept Ciobanul Ghiță, este unul dintre clienții mulțumiți că s-a portat în rețeaua Telekom. Și au folosit asta pentru a întări mesajele campaniei.
Mai multe detalii spre final.

Oferta la portare în Telekom

Pornind de la cele mai apreciate beneficii de către clienții Telekom: internetul nelimitat, prețul și raportul calitate/preț- compania lansează noile oferte comerciale pentru cei care se vor porta în rețeaua Telekom, începând de astăzi, 10 februarie 2020. Aceștia vor putea achiziționa abonamentul Mobil 6 cu 50% reducere în primele 12 luni și vor plăti doar 3 euro/lună (aproximativ 14 lei/lună) în acest interval. După cele 12 luni, costul va fi 6 euro/lună.

De asemenea, cei care se vor porta în reţeaua Telekom Romania vor putea opta și pentru achiziționarea unui telefon mobil în rate, fără dobândă și fără avans. Unul dintre smartphone-urile disponibile în oferta Telekom este Huawei Y6s. Cei care vor achiziționa acest smartphone împreună cu abonamentul Mobil 6 vor plăti doar 7 euro/lună (aproximativ 33 lei/lună) în primele 12 luni de la portare: 3 euro/lună pentru serviciile de telefonie mobilă și 4 euro/ lună rata pentru telefonul achiziționat. După această perioadă, costul total va fi 10 euro/lună.

Evoluții pozitive pentru Telekom

Anul trecut a fost un an plin de lansări și reorganizări pentru Telekom Romania, a fost lansat voucherul Blue Air apoi a fost lansat Mobil Nelimitat, care a adunat 200.000 de utilizatori. Clienții mulțumiți după portare sunt cei care promovează acest serviciu.

ads

Peste 40.000 de clienți Telekom Romania au cumpărat routerul WiFi Smart WiFi pentru internet fără cabluri și fire. Numărul de abonați continuă să crească.

Aproape 250.000 de clienți s-au portat in rețeaua Telekom, iar diferența față de cei plecați este de 128.000 în favoarea Telekom.

Conform studiilor realizate, preferința pentru brandul Telekom a crescut cu 32% în ultimele lui, mai ales datorită Smart WiFi.

Call center-ul Telekom Romania are rezultate din ce în ce mai bune, timpul de așteptare a scăzut cu 50%, numărul de erori a scăzut cu 15 procente, iar calitatea răspunsurilor a urcat cu 11%. Rata de rezolvare este 92% la primul apel.

Telekom a reușit să își crească cota de piață pe segmentul 13-24 de ani fără alte campanii dedicate, doar oferind internet nelimitat. De asemenea, cresc utilizatorii care folosesc doar date mobile, fără servicii de voce sau SMS.

Aproximativ 70% dintre clienții care au trecut la Telekom sunt mai mulțumiți decât cu serviciile anterioare de la alt brand telecom. Circa 72% dintre cei interogați spun că apreciază valoarea oferită pentru bani.


Am văzut și un clip în care lumea l-a recunoscut pe Ghiță și fără hainele de cioban cu care ne-a obișnuit. Apoi a apărut cu ținuta lui tradițională.

Ghiță Ciobanul este unul dintre personajele care a trecut în rețeaua Telekom Romania, o să-l vedeți în spoturile TV la Telekom.

Telekom a pierdut 0.05% dintre clienți din cauza Discovery, dar consideră că grupul nu poate să profite de poziție pentru a impune condiții nesustenabile. Prețul ar fi crescut pentru clienți cu 10 lei în loc de doar 2 lei.