Tocmai primisem un voucher la patinoarul care era instalat de obicei în piața Unirii, am zis să profit de el să mă distrez. Știu să patinez, nu asta era problema. Am pus telefonul în buzunar. După două ture, în care m-am simțit ca vedeta în lumina reflectoarelor, am întors capul în partea greșită.
Evident, mi-am pierdut echilibrul și, cum aveam ceva viteză, m-am dus efectiv de-a dura pe gheață. Chiar a fost distractiv, dar lumea s-a speriat și a venit cineva să mă ridice, să vadă dacă sunt ok. Eram ok, nu m-am lovit deloc. Mi-am terminat turele și am plecat cu zâmbetul pe față de la patinoar. Apoi am vrut să sun pe cineva, am scos telefonul din buzunar… Ecranul spart.
Evident, era afectat la modul în care nu mai puteam face nimic. Nu puteam suna, nu putea accesa niciun meniu. Sunt avantaje și dezavantaje pentru tehnologiile din display. Straturile separate aveau un sens, acum producătorii renunță la ele pentru a face telefoane mai subțiri. Problema nu s-a mai putut rezolva decât în service, așa că am așteptat. Două săptămâni, termenul legal. E drept, eu am telefoane de back-up pentru astfel de situații, am unul cu toate conturile, ca să nu trebuiască să reinstalez tot. Doar mut cartela în el, acum cu adaptor de SIM.
Dar pentru orice utilizator normal este extrem de greu să reziste câteva zile fără telefon. Sau cu un telefon mai vechi și mult mai prost. Care diferă ca experiență de cel cu care te-ai obișnuit. Plus de asta, multă lume accesează jocuri pe telefon. Sau aplicații de business. Telefonul a devenit cel mai important dispozitiv pentru fiecare dintre noi. Pur și simplu, fără el suntem ca și pierduți.
Așa că vreau să laud acum o inițiativă nouă despre care am aflat zilele astea.
Începând din 21 decembrie 2015, cei de la MediaGalaxy au lansat o ofertă care îți aduce un telefon la schimb pe perioada în care al tău se află la service. Și culmea, nu te costă nimic în plus – o ofertă unică în România. Termenul de reparație rămâne de 15 zile și în acest timp scapi de coșmarul de a rămâne fără telefon.
Ce ziceți, nu e bună ideea?
Media Galaxy au investit anul acesta masiv în tehnologie. Circa 1 milion de euro într-o platformă informatică care permite conectarea utilizatorilor din offline și online într-o bază de date comună. Astfel, vor avea acces la tot istoricul de comenzi al utilizatorilor pentru a oferi servicii mai bune.