Am descoperit magazinul online danez MyTrendyPhone (au și versiune românească). Sunt o companie care rezistă pe piață din 2003 și se extind treptat în toate țările. Oferă accesorii și gadgeturi mobile la prețuri foarte bune.
Update: foarte multe comentarii negative de la oameni care au avut probleme. Citiți toate discuțiile.
Despre MyTrendyPhone
MyTrendyPhone vinde accesorii de calitate pentru telefoane mobile, tablete, camere foto digitale și camere video, dar și accesorii pentru PC și laptop, precum și echipamente Bluetooth. Oferă o gamă de produse care cuprinde peste 100.000 de dispozitive diferite, cum puține magazine mici oferă. Stocurile de produse MyTrendyPhone sunt în prezent în următoarele țări: Marea Britanie, Danemarca, Norvegia, Suedia, Germania, Olanda, Spania și Franța. Desigur, se mai întâmplă ca un produs să nu fie în stoc și să dureze livrarea.
Magazinul online spune că poate onora orice comandă, de la cele mici pentru un cablu sau o husă, până la comenzi cu produse în cantități mari, de la alte magazine. Compania are acum poste 90 de angajați în Europa, 17 magazine online, în diferite țări. Promisiunea MyTrendyPhone garantează că veți obține cele mai mici prețuri de pe piață. Pentru a păstra clienții mulțumiți ei oferă „satisfacție garantată”, atunci când găsiți același produs, mai ieftin în altă parte, în termen de mai puțin de 30 de zile de la cumpărare, vă vor returna diferența. Citiți mai multe despre asta pe site.
Cele mai importante reduceri sunt pentru companii, în funcție de numărul de produse comandate. Dar există un discount special și pentru membri. Găsiți pe site ClubTrendy și dacă deveniți membru veți primi 7% reducere la toate comenzile viitoare. Trebuie să fiți autentificat în cont înainte de plasarea unei comenzi pentru a primi reducerea. Cei care intră în club fac parte și dintr-o tragere la sorți automată cu premii. Acum vor da premiu un telefon OnePlus 8T.
Evident, aveți garanția că puteți returna produsele. Primiți banii înapoi dacă produsul nu a ajuns. Puteți refuza achiziția chiar înainte de a primi produsele pe care MyTrendyPhone vi le-a trimis, va trebui să refuzați primirea bunurilor livrate. De îndată ce vom primi acel/acele de produs(e), vă vom contacta pentru a stabili o rambursare completă.
În România pot livra cu Fan Courier sau UPS pentru cele de valoare mai mare.
Accesorii mobile oferite de MyTrendyPhone
Dacă ești pasionat de gadgeturi și te numeri printre cei care țin pasul cu tot ce este nou în materie de accesorii pentru telefon, atunci ai nimerit foarte bine. Husele de protecție sunt o necesitate în ultima perioadă datorită vulnerabilității sticlei a materialelor lucioase și cu module foto ieșite în relief. Însă nu oferă doar huse și carcase de protecție.
Magazinul online include de asemenea și alte produse de conectică (cabluri, încărcătoare, încărcătoare wireless, folii de protecție și altele. Au foarte multe gadgeturi mobile, accesorii outdoor, drone, suporturi pentru telefoane și altele. Nu lipsesc ceasuri smart sau brățări de fitness, căști pentru pasionați de muzică și hub-uri USB pentru laptop. Găsiți mai multe direct la ei pe site.
Eu am găsit acolo și microfoane, proiectoare digitale, aparate de masaj, ochelari VR sau camere de acțiune precum GoPro.
Experienta mea cu MyTrendyPhone a fost neplacuta!
Am comandat o husa impermeabila pentru Samsung S10 , pentru a o putea folosi in vacanta.
Am comandat pe 26-06-2021 pentru ca noi plecam pe 12.07.2021
– am primit confirmarea de comanda fara numar de AWB
– nu se poate urmari stadiul comenzii pe site si nici la curier (pentru ca nu este AWB#)
– la primirea comenzii (2 iulie 2021) am testat husa conform instructiunilor si nu era etansa (intra apa).
– am depus formular RMA pe site https://www.mytrendyphone.ro/ si am returnat produsul pe 3 iulie 2021, conform instructiunilor MyTrendyPhone
– numarul de contact pentru suport de pe site este inchis tot timpul
– EU am platit transportul pentru retur
– ei au confirmat primirea coletului pe 5 iulie 2021 cu raspunsul : „Va informam ca comanda dvs. a ajuns la adresa respectivă, adică la sediul Fan Courier Timișoara, și a fost trimisă mai departe către departamentul nostru RMA în Danemarca.
Timpul în care este expectat sa ajunge la noi este aproximativ 10 zile lucrătoare, așa dacă ați trimis retur pe data de 02/07, pana data de 16/07 ar trebui sa fie la noi.”
Mentionez ca produsul apare pe site-ul https://www.mytrendyphone.ro/ ca fiind in stoc si gata de livrare.
Noi plecam la mare, asa incat nu ne ajuta cu nimic sa primim produsul pe 20 iulie.
Desi am cerut sa mi se restituie banii, nu mi s-a confirmat…
In concluzie o experienta neplacuta si costisitoare !!!!
 
Mersi mult pentru comentariu. Este important de știut.
 
Deloc de incredere!
De 2 ori mi s-a anulat automat o camnda pentru ca sistemul lor nu le recunoaste o adresa din Floresti, jud. Cluj. Mi-a spus la telefon ca nu sunt singurul care a patit si nu stiu nu sa rezolve problema.
Pana la urma am stat aproape 3 saptamani pentru o comanda care se anula automaylt indiferent daca o faceam pe site sau la telefon.
 
Mi se pare ciudat că nu repară sistemul, probabil e ceva legat de nume…
 
Deloc de incredere. Am facut o comanda mai intai solicitand cu plata ramburs, dupa care am primit un mesaj de genul, pentru a evita frauda te rugam sa achiti prin ordin de plata in contul asta, acesta este contul. Apoi am anulat aceasta comanda si facut o alta comanda cu plata cu cardul, achitand suma de bani pe site.ul lor. In aplicatia bancii imi aparea suma blocata, insa de la mytrendyphone primesc acelasi mesaj…pentru a evita frauda…te rugam sa achiti prin ordin de plata. Mi s.a parut cel putin haios. Am transmis ca e deja achitata, si imi raspund ca au facut refund. Accesand portalul bancii intr-adevar aceasta suma nu mai aparea blocata. In realitate fie e fake si nu au dreptul sa „traga” banii din banca, fie e ceva configurat foarte prost. Oricum in Romania nu par prezenti, astfel ca orice comanda pentru un produs de valoare….e cu semnul intrebarii referitor la garantie.
 
Mersi pentru comentariu. Am editat și articolul…
 
am luat aparat foto la copil, 20 mp, video, etc. in dec 2021.
il primesc, poze execrabile, probabil are 0.2 mp. Pixelate, etc. in cele mai bune conditii.
nu ma asteptam la minuni, ca nu a fost scump, dar niste poze clare macar, telefon din 2002, de 0.6 px facea poze mult mai bune decat asta al lor..
Daca nu imi dau produs conform specificatiilor si nu retrag de pe site produsele, merg la politie, asta e inselaciune pe fata.
pierd eu 150 ron, dar nu ma dau batut.
ii actionez si in instanta daca e cazul, isi bat joc de oameni.
 
Foarte bine, merită reclamați.
 
in ciuda multor comentarii nefavorabile am ales sa comand de la mytrendyphone un gimbal LO8 si a fost ok atat produsul cat si livrarea( in timpul estimat )
 
Mersi pentru confirmare, că am avut multe comentarii neplăcute!
 
Am comandat de la MyTrendyPhone.ro un telefon Artfone CS181 in data de 10-10-2022 08:32 pentru maica-mea. In urma celor cateva zile de folosire, este total dezamagita , si doreste sa renunte la acest telefon. Motivele sunt urmatoarele ; acumulatorul tine foarte putin(dupa doua convorbiri zilnice de cca 15-20 min, bateria se descarca complet), iar in timpul conversatiilor, se aude foarte rau vocea interlocutorului. Pana aici , nimic deosebit. Problemele au inceput insa dupa ce am returnat produsul , in data de 18.10.2022 . In urma solicitarilor repetate de returnare a banilor, mi s-a spus ca nu s-a primit produsul inapoi, iar mai apoi ,(dupa ce am trimis dovada confirmarii returului) , mi s-a spus ca produsul a fost expediat in Danemarca pentru examinare, iar abia dupa ce revine in tara, voi primi un email pentru returnarea banilor. A trecut aproape o luna, iar banii inca nu i-am recuperat… Este o experienta trista, pe care sper sa nu o mai am niciodata. Nu recomand aceasta firma nimanui. Am sa fac sesizari la protectia consumatorilor si la politie…
 
Salut, nu cumpărați astfel de produse, întrebați înainte. Cei de la MyTrendyPhone o să returneze banii, dar așa se mișcă ei, mult mai greu.
 
Am comandat un Android box T95 , a venit dupa cred dupa 10 zile , a fost folosit , nu prezenta urme (cred ca era resetat , cind am instalat Printers aplicatia a recunoscut id aparatului si a afisat numele fostului propietar)A doua zi a pornit , dar sa blocat iremediabil. L-am returnat a3 zi (am platit retur la Timisoara )am cerut alt aparat . Desi a durat foarte mult aproape o luna , am primit din Danemarca un produs care chiar ,, Mirosea a Nou „De atunci functioneaza perfect (din 12 . 11 . 2011)Mentionez ca transportu inainte de retur a fost gratis , returu l-am platit eu pina la Timisora , transportu cu inlocuitrea aparatului care a ajuns la mine , a fos suportat de My TrendyPhone. Per total cred ca sunt Ok, a fost prima comanda ! Nu eram client vechi .
 
Eu am facut comanda pentru ceas pentru hipoacuzici
Am platit in sistem ramburs 276.00 la fan curier cand a venit ceasul
Ceasul era stricat si butoanele nu functioneau
Ceasul a venit in data de 14.09.2023 si am sesizat la ei pe chat pentru ca nu nici un numar de telefon faptul ca ceasul este stricat
Mi-a spus sa-i fac retur mi-au dat un numar RMA si adresa unde sa trimit prin Fan Curier
In data de 15.09.2023 am trimit ceasul inapoi prin Fan Curier si am platit suma de 28 de lei
Pana in data de astazi nu mi sa dat nici un raspuns mi-au spus doar atata avand in vedere ca mama mea este hipoacuzica de 11 ani de zile si faptul ca in 11 ani am platit pentru aparatele auditive 5000 de euro!
Mi-au trimis un email cand va ajunge in Danemarca si va fi inspectat imi vor trimite banii in cont!
Cand am trimis ceasul inapoi am primit si eu un AWB de la Fan Curier ceasul este in Ungaria!
Sunt disperata mi-au furat 276.00 de lei si mai rau au furat de la mama mea care primeste handicap de la o femeie hipoacuzica!
Nu stiu unde sa apelez decat la protectia consumatorului?
Ma poate ajuta cineva?
 
Le pot scrie și eu, dar nu știu dacă mai răspund.
 
Salutare!
Comanda data pe 22aug24, sosita pe 26sep24. Am vrut sa platesc online, mi s-a parut ceva in neregula, am selectat plata cash la primirea coletului. In 4 randuri i-am anuntat ca atunci cand verific AWB-ul primesc mesajul ca nu a fost predat coletul respectiv catre FunCurier. A 4-a oara au verificat si mi-au confirmat ca pachetul nu a plecat inca de la ei. De la ei din … Danemarca. Am reconfirmat ca doresc coletul, dupa care am inceput sa primesc zilnic mail-uri de la ei ca unul sau mai multe produse nu sunt pe stoc. In final, dupa 2 luni si 4 zile a sosit. Data fiind experienta de pana atunci, am cerut in mod expres sa verific continutul. Evident, curierul nu a fost de acord, neavand optiunea de verificare colet. Optiunea nu era, pentru ca nici firma nu o avea, cel putin nu la momentul lansarii comenzii. Le-am spus ca nu receptionez coletul pana nu vad ce mi-au trimis. Au refuzat, acelasi lucru l-am facut si eu, iar coletul s-a intors la expeditor. Dupa ce emani neincredere prin toti porii timp de doua luni, sa ceri sa iti platesc ceva inainte sa il verific, si sa mai si spui ca n-am de ce sa ma indoiesc ca in colet nu voi regasi tot ce am comandat, mi s-a parut … Decat sa alerg eu dupa bani, mai bine sa ramana ei cu plata catre FunCurier. Nu mi s-a mai intamplat asa ceva … NU RECOMAND!
 
Îmi pare rău să aud. De obicei, după atâta timp, este posibil să fi venit ok. Dar înțeleg nesiguranța.