Scenariu. Un om găsește din întâmplare sau nu secretul numerelor de la Loto. Se duce și experimentează. Prima oară, câștigă la categoria a III-a, să zicem 5.000 de lei. Pune mâna și aprofundează, încearcă iar și iar, ia premiul la categoria a II-a, 100.000 de lei. Merge până la capăt și ia premiul cel mare. Milioane. Iese pe prima pagină în Google la fiecare căutare, cum ar veni.
– credeți că ar vinde secretul?
– cu ce sumă l-ar vinde dat fiind că a câștigat deja milioanele și poate face altele oricând?
– de ce l-ar vinde, să piardă acest atuu?

Sigur, sunt acele recomandări pe care Google și alții le dau tuturor, sunt tehnologii standard, e un pic de ruletă în legătură cu domeniul și conținutul dar cam atât. Dacă ai un site despre origami, n-ai șanse să ai succesul unui site de sudoku. Chiar dacă numele sună în ambele cazuri oriental.
Contează să ai ce spune și eventual să o faci primul. Contează să te referi la lucruri de interes cât mai general. Contează fecvența și contează să nu faci erori majore. Eu am făcut, am luat-o de la capăt, le-am corectat și am mers mai departe.
În fine, am descoperit că SEO pentru pozele încărcate chiar contează. SEO banal, cum ar fi titlu/descriere/nume/alt.
Cam atât azi.

