Da, brandurile au o responsabilitate și pot fi trase la răspundere de consumatori atunci când calcă greșit. Și brandurile ar trebui să urmărească ce fac agențiile lor cu banii investiți în promovare. Oare cumva susțin adevărate focare de dezinformare și oameni toxici? Sponsorizează rasiști în contextul revoltelor actuale? Susțin fake news și oameni care nu […]
Facebook a recunoscut oficial că da, chiar asculta random discuțiile utilizatorilor, activând microfoanele, cu scopul declarat acum de a servi reclame mai eficiente. Companii partenere au fost angajate să transcrie discuții.
Publicitatea online joacă un rol critic în mediul de afaceri de astăzi. Reclamele de o anumită natură pot vicia acest mediu, fie că este vorba despre elemente invazive, care afectează experiența de utilizare, sau o acțiune coordonată pentru a înșela indivizii.
Google a realizat un clasament top 10 reclame românești pe YouTube în 2016 după mai mulți factori. Oficialii companiei spun că utilizatorii au vrut să vadă aceste reclame, pe care le-au apreciat în mod deosebit.
Ce spuneam că zilele AdBlock sunt numărate? După ce multe site-uri au găsit metoda de detecție și metoda de a restricționa accesul la site celor cu AdBlock, acum au găsit cum să targeteze cu reclamă tocmai utilizatorii AdBlock. Iar Netflix crede că metoda e “cool”.
Programatorii Facebook au găsit soluția anti-AdBlock, vor transforma codul pentru reclame în HTML similar celui care intră în structura site-ului. Spun că filtrele AdBlock nu vor putea face diferența între reclamă și site-ul în sine.
Cam 80% dintre români nu văd reclamele de la televizor pentru că schimbă postul imediat ce a început calupul publicitar. Eu fac asta la orice reclamă, iar click pe Skip de la Youtube dau cu 5 secunde înainte să fie disponibil. Românii sunt deranjați de reclamele de la TV pentru că sunt SLABE, plictisitoare, agresive, […]
O chestie care atrage privirile imediat și a făcut din standul firmei Vestel unul dintre cele mai apreciate la IFA Berlin. Pe lângă vitrina inteligentă de la Intel, mi se pare una dintre tehnologiile care vor cuceri industria retail în viitorul apropiat.