Cam 80% dintre români nu văd reclamele de la televizor pentru că schimbă postul imediat ce a început calupul publicitar. Eu fac asta la orice reclamă, iar click pe Skip de la Youtube dau cu 5 secunde înainte să fie disponibil. Românii sunt deranjați de reclamele de la TV pentru că sunt SLABE, plictisitoare, agresive, repetitive… nu pentru că ar avea ceva cu publicitatea, cu brandurile sau produsele lor.
Informațiile au fost dezvăluite în cadrul Digital Marketing Forum 2016, iar detaliile complete le puteți vedea într-un infografic, aici.
De asemenea, reiterez faptul că ratingurile TV sunt doar niște invenții ale marilor trusturi, pe baza cărora încearcă să câștige mai mulți bani din reclamă. Sunt convins că multe emisiuni nu au audiența cu care se laudă din „studiul oficial de audiență”. Dar tarifele uriașe le au.
Pe scurt: dragi branduri, corporații, companii mici și smart: plătiți cam degeaba publicitatea TV. Să nu îmi spuneți că nu ați observat asta în analiza ultimelor campanii derulate, că nu vă cred. Ați văzut asta, dar niciunii nu recunoașteți, pentru că ar însemna să acceptați inevitabilul: era TV este pe ducă, iar oamenii sunt mult mai deștepți și se informează online înainte să cumpere. Și nu, nu se informează din reclamele pe Youtube 🙂
Studiul a fost făcut de compania iSense Solutions, care arată de asemenea că 2% dintre români blochează publicitatea online.
Este prea blind spus reclamele sint „SLABE”, reclamele din Romania pe linga faptul ca sint „…plictisitoare, agresive, repetitive” sint de-a dreptul CRETINE, IDIOATE si TIMPITE, dovedind o totala incapacitate mentala a celor care le produc. Pur si simplu au depasit orice limita a bunului simt, au depasit orice posibilitate de intelegere, au devenit un REAL PERICOL prin caracterul de indobitocire care il au aceste reclame. Atrag atentia celor care mai sint inca „pasionati” de reclame, ca exista riscul de a reduce coeficientul de inteligenta, si consumul permanent de reclame poate determina afectiuni iremediabile ale sistemului de gindire. Daca nu ati inteles, va spun ca sa intelegeti: reclamele va face sa deveniti niste TIMPITI. De aceea urmaresc filmele la TV cu telecomanda in mina, cu degetul in permanenta apasat pe butonul care schimba canalele. Si de foarte multe ori mi se intimpla ca sa nimeresc reclame peste reclame la aproape orice canal as schimba. Este o dovada de nesimtire din partea televiziunilor care incearca sa indobitoceasca populatia. Este o mare idiotenie care este practicata incet incet de mai toate televiziunile, astfel ca jumatate din emisiune este interesanta, restul fiind doar rahaturi de reclame. Pentru mine nu valoreaza absolut nimic reclamele, ma deranjeaza teribil si pot sa spun ca am ajuns sa am alergie la reclame. Ori daca tembeliziunile chiar ne socoteste niste prosti si niste timpiti, si ne baga pe git toate rahaturile de reclame, asta e o gindire la fel de timpita ca si reclamele: cu cit un canal are mai multe reclame, cu atit mai mult va fi mai putin urmarit, chiar daca are unele emisiuni interesante. Va ajunge incet incet un canal de scurgere a rahatului si evident ca nimeni nu are chef sa guste din asa ceva. Din partea mea as fi de acord cu organizarea unui Referendum National prin care tembeliziunile sa fie obligate sa ofere un maxim de 5 minute re reclama intr-o ora, si de maxim 3 ori in timpul unei emisiuni. Doar ca tembeliziunile sint total surde la dorintele fraierilor care se mai uita la TV, fiind interesate doar sa incaseze banutii pentru cit mai multe reclame, cu cit mai multe cu atit mai bine, cu cit sint m,ai cretine reclamele cu atit mai bine. Pentru cine ? Pai pentru tembeliziuni… ce mai conteaza ca idiotii se uita la reclame, ca nu mai reusesti sa te uiti la o emisiune ca esti indobitocit de reclame, conteaza doar banii… asa ca HAI SICTIR CU TOATE RECLAMELE !!!!!!!!!!!!
ma speriasem – am coroborat cu alte surse, 20% cu adblocker
Exact. De ce să nu folosești un add blocker? Încet – încet se duce TV-ul. Au noroc cu persoanele în vârstă.
adblocker, scuze
Adevărul este că există site-uri pe care tot conținutul este acoperit de bannere și acolo chiar are sens să ai Adblock. Dar la micii proprietari de site singura sursă de venit sunt bannerele Adwords… e păcat să-i omorâm pe cei mici cu Adblock.
Vad ca cometariul meu nu a fost publicat. Nici nu ma mir. Chiar daca nu am folosit cuvinte injurioase, comentariul meu nu a fost postat. Nu e nici o suparare. Revin cu ideea ca reclamele sint CRETINE si IDIOATE si doar prostii mai sta si se uita la reclame, pentru ca un om normal la cap sta in fata televizorului cu telecomanda in mina, si in prima secunda de reclama schimba canalul. Pentru ca reclamele au ajuns atit de agresive si de TIMPITE ca pur si simplu te scoate din sarite. De asemenea, numarul de minute de reclama din fiecare ora, depaseste oprice limita a bunului simp. Cred ca sintem tara cu cele mai multe minute de reclama raportate la cele 60 de minute ale unei ore, de asemenea cred ca sintem tara care are cele mai proaste reclame. Ori daca singurul rol al reclamelor este cel de a CRETINIZA populatia, nici nu ma mir ca nu postati comentariul meu. Asa ca daca tot nu aveti chef sa postati ce scriu, aflati din partea mea ca AM ALERGIE la reclame, nu suport reclamele si in special reclamele care reduc nivelul coeficientului de inteligenta. Ori daca si acet blog daca practica cenzura, atunci aveti aceeasi valore ca si reclamele, si deci cel mai simplu e sa schimb canalul, schimb blogul, pentru ca citesc si alte bloguri, comentez si comentariile sint pastrate. Sa fiti iubiti !!!
Salut Sorine, fără intentie, cred că filtrul de spam a adăugat și cuvinte din română și le-a dus automat în spam.
Acum le-am găsit eu și le-am dat restore.