Monitorul LG IPS277L, care abia a fost anunțat oficial la nivel mondial (e atât de nou încât nu este pe site-ul LG), a ajuns și la mine la teste în urmă cu două săptămâni. Încă nu l-am găsit în magazine, dar o să revin cu informații pe tema asta. Este cel mai bun display pe care l-am văzut anul ăsta. Marginea ecranului este mai subțire și calitatea imaginii mi s-a părut foarte bună.

Monitor LG IPS Full HD 27"
Monitor LG IPS Full HD 27″

Monitor LG

Dacă urmăriți blogul de mai mult timp probabil știți că eu folosesc la ambele sisteme monitoare LG și de asemenea, în urma campaniei LG Cinema 3D am un televizor Smart TV de la ei. Dacă nu știați, aflați acum. Așa că sunt oarecum familiarizat cu produsele lor. Dar schimbarea la LG IPS277L este foarte mare. Am mai avut monitoare IPS, dar niciunul care să arate atât de bine. Probabil este și un factor care țime de mărime, dar și de calitatea imaginii redate și de lipsa ramei lucioase.

Monitorul are display Full HD 1080p, cu o ramă subțire care i-a atras denumirea de Cinema Screen. Display-ul are practic are o ramă subțire de numai 1.2 mm, eliminând orice obstacol pentru o vizualizare perfectă. Tehnologia a permis atingerea unei grosimi totale a monitoarelor din seria IPS 7 de numai 14.1 mm. Timpul de răspuns este de 5 milisecunde, iar luminozitatea 250 cd/m2.

Standul metalic arată foarte bine, iar aspectul general este îmbunătățit printr-un management optimizat al cablurilor. Mai mult, butoanele tradiționale de plastic au fost înlocuite prin comenzi touch pentru un look elegant.

Unghiul de vizualizare de 178 de grade, tehnologie MHL (Mobile High-Definition Link). Adică permite conectarea la un smartphone sau tabletă și transferul de fișiere multimedia HD – filme, clipuri filmate cu el.
Mai mult, seria de monitoare LG IPS7 pot încărca dispozitivele mobile în timp ce utilizatorii se bucură de conținutul preferat.

LG IPS7 27"
LG IPS7 27″

Tehnologii de imagine

Seria de monitoare IPS 7 folosește paneluri IPS (In-Plane Switching) față de tehnologia TN (Twisted Nematic) utilizată de majoritatea modelelor de monitoare. Tehnologia IPS oferă numeroase avantaje în calitatea imaginii și consistența culorilor, ceea ce permite utilizatorilor să se bucure de cele mai naturale culori. În plus, seria IPS 7 oferă o vizualizare îmbunătățită, eliminând efectele de blur care apar frecvent în scenele de mișcare (sport, jocuri). Acest lucru permite un confort sporit al ochilor chiar și pentru o perioadă lungă de vizionare.

Utilizatorii pot urmări filme sau se pot juca din diferite unghiuri, fie că sunt așezați pe canapea sau întinși, fără distorsionarea culorilor.

Funcția de calibrare a culorilor este inclusă pentru a reda cele mai naturale și vii culori. Seria IPS7 include software-ul propriu LG pentru a face mai ușor procesul de calibrare pentru profesioniști, precum fotografi sau graficieni.

Am înțeles că există și o versiune de 23 de inchi. Prețul pentru piața locală este de 1.349 lei cu TVA inclus.

[nggallery id=420]