La Fashion Days Black Friday a început cu o creștere a comenzilor în aplicația de mobil de 55% față de anul trecut. Peste 47.000 de comenzi plasate în primele 12 ore de la startul campaniei, 150.000 de produse comandate până la ora 09:00 .
Black Friday a început la Fashion Days pe 16 noiembrie, la ora 20:00, în aplicația de mobil, și la ora 21:00 în site, cu un număr record de vizite și comenzi plasate. Achizițiile speciale de Black Friday au fost în topul preferințelor clienților. Valoric, 12% dintre produsele comandate până la ora 09:00 au fost articole din categoria produselor de lux. Fashion Days a pregătit peste 1 milion de produse, cu discounturi de până la 90%, pentru campania de Black Friday din acest an.
Fashion Days Black Friday 2017 în cifre:
- De la startul campaniei și până la ora 09:00, în această dimineață, aplicația și siteul au fost vizitate de 650.000 de ori, în creștere cu 55% față de anul trecut
- 40.000 de clienți simultan în aplicație și pe site, de 3 ori mai mult decât anul trecut, până la această oră
- Vârful de vizite în aplicația de mobil a fost de 60.000 și în site a fost de 77.000
- Au fost înregistrate 47.000 de comenzi, dintre care 75% au fost plasate direct în aplicația de mobil
- Valoarea comenzilor înregistrate până acum este de 14 milioane de lei, în creștere cu 40% față de anul trecut
- 21% din totalul plăților a fost realizat cu cardul, 61% dintre acestea au fost cu VISA
- Numărul de produse comandate este de 150.000, cu 50% mai mare decât anul trecut
- Cele mai multe comenzi au fost plasate din orașele: București, Cluj, Timișoara, Constanța, Iași
- Cea mai mare comandă a fost plasată în aplicația mobilă, în valoarea de 8.554 lei lei, iar coșul a cuprins 3 produse
- Cel mai scump produs vândut până la ora 09:00 a fost o geantă Prada, cu prețul de 6.378 lei
- Recordul de produse în coș aparține unui client, care a comandat 48 de produse într-o singură comandă plasată în aplicația de mobil
- Valoarea cumulată a reducerilor pentru comenzile plasate până la ora 9:00 este de 16 milioane de lei
- Valoarea cumulată a comenzilor pentru produsele de lux este de 170.000 de lei
- Peste 8.000 de comenzi au plecat deja către clienții care au făcut achiziții în primele ore de la startul campaniei
- Top trei categorii de produse cu cele mai multe comenzi plasate: jachete, pulovere, rochii, cizme, ghete
- Top branduri cele mai comandate: United Colors of Benetton, Trespass, Desigual, Diesel, Napapijri, Nike, Puma, Zee Lane, UGG, Pepe Jeans London
- Timpul mediu petrecut pe site a fost de: 11 minute
- Timpul mediu petrecut în aplicația de mobil a fost de 20 minute