Orange România a prezentat o ofertă specială pentru Euro 2016 și un concurs cu premii. Operatorul este sponsorul oficial și furnizorul de servicii de telecomunicații al campionatului UEFA EURO 2016.
Marile branduri se concentrează pe evenimente, echipe și jucători vedetă, însă Orange Sponsors You alege o altă abordare și se concentrează pe fani, fiindcă Orange este de părere că fanii sunt adevăratele vedete care, prin sprijinul și pasiunea lor, fac ca evenimentele de tipul campionatului de fotbal să fie cu adevărat speciale.
La nivel global, Orange oferă fanilor peste 3.000 de bilete la meciuri și 200 experiențe VIP pentru a urmări antrenamentele de dinaintea meciurilor (detalii).
Oferta Orange pentru Euro 2016
Campania aduce clienților Orange o serie de oferte speciale. Cei care își activează sau își prelungesc până pe 10 iulie un abonament Orange Me, Orange Pro sau Business Group de minimum 8 euro (TVA inclus), au bonus de 500 MB și 150 de minute sau SMS-uri în roaming. Bonusul este valabil pe întreaga perioadă a ofertei în interiorul UE, zona 1. În plus, clienții care aleg să se porteze în rețeaua Orange primesc cadou de bun venit un accesoriu EURO 2016.
Concursuri și activități
Începând cu data de 10 iunie, în parteneriat cu orașul Paris, Orange va oferi fanilor ocazia de a juca un rol în crearea unui extravagant spectacol al luminilor, la Paris. În fiecare zi în timpul UEFA EURO 2016, va fi un meci pe teren și o întrecere digitală pentru fani. Pentru a-și sărbători pasiunea, ei vor avea un cuvânt de spus la iluminarea Turnului Eiffel, unul dintre cele mai cunoscute monumente din lume. În seara fiecărui meci, cu 10 minute după fluierul final din ultimul meci al zilei, Turnul Eiffel va fi iluminat în culorile echipei care a jucat în ziua respectivă și a primit cel mai mare număr de voturi din partea fanilor pe rețelele de socializare. Unele dintre cele mai frumoase mesaje publicate de fani pe rețelele de socializare vor fi, de asemenea, afișate pe Turnul Eiffel. Luminile vor putea fi văzute live si pe OrangeSponsorsYou.com.
Acest parteneriat va permite implicarea tuturor fanilor de oriunde din lume, indiferent dacă sunt clienți Orange sau nu, pentru a-și demonstra sprijinul pe rețelele de socializare (Facebook, Twitter sau Instagram) utilizând hashtag-ul țării favorite din ziua respectivă (de exemplu, #Romania pentru România). Aceste mesaje și filme video vor fi contorizate în fiecare zi de meci, între orele 00:01 și 21.30 CEST.
La fiecare meci, în exclusivitate, Orange va căuta fanul cel mai inventiv din tribune pentru a-l numi ”Fanul meciului”. La pauză, numele său va fi anunțat de UEFA, iar poza îi va fi proiectată pe ecranele de pe stadion, pe Turnul Eiffel și pe platformele sociale Orange. El va fi invitat să primească trofeul oficial Fanul Meciului oferit de Orange și UEFA la finele meciului.