După anunțata schimbare de CEO și numirea unui nou director financiar, Orange România anunţă numirea lui Yves Martin în rolul de Chief Marketing Officer, începând cu 1 mai.
Update 1: Yves Martin este oficialul pe care l-am întâlnit în vizita la sediul Orange din Franța. Uitasem 🙂
Yves va coordona strategia şi activităţile de marketing, online, TV, customer insights, brand & comunicare, precum şi noile direcţii de business: servicii de comunicații fixe şi Orange Money.
Cu 19 ani de experienţă în domeniul telecomunicaţiilor, Yves şi-a început cariera la France Telecom Mobile în 1997. Între anii 2000 şi 2014 a îndeplinit mai multe roluri în cadrul companiei, printre care Group Device Director, Chief of Staff pentru Senior Vice President pe Europa, Chief Sales Officer și Chief Marketing Officer la Orange Elveţia şi vicepreședinte pentru roaming al Grupului Orange. În ultimii doi ani, Yves a ocupat funcţia de vicepreşedinte de marketing pentru zonele de Home şi Convergenţă la Orange Franţa, unde a coordonat activităţile de voce fixă, internet în bandă largă şi smart home, într-o perioadă în care numărul de clienţi de fibră optică s-a triplat.
Activitățile comerciale ale Orange România vor fi organizate în jurul următoarelor verticale: Marketing, sub coordonarea lui Yves Martin, Sales & Distribution, sub coordonarea lui Claudiu Dragomir, Business to Business, sub coordonarea lui Florin Popa şi Customer Service, sub coordonarea Irinei Matea. În acord cu strategia Essentials2020, anunţată anul trecut, compania îşi va concentra atenţia pe calitatea rețelei, inovaţie şi personalizare.