Orange România a anunțat azi rezultatele financiare: creșterea veniturilor continuă pentru al 6-lea trimestru consecutiv, iar operatorul a adăugat 300.000 de clienți noi. Traficul 4G a crescut de patru ori comparat cu aceeași perioadă din 2015.
Sursa foto: © Lucian Milasan | Dreamstime.com – Orange
Orange România a raportat la finalul trimestrului trei (iulie-septembrie) un total 10.175.000 clienți, în creștere cu peste 300.000.
Creșterea bazei de abonați a fost de 4,8%. Cifra de afaceri a fost de 251.1 milioane de euro, în creștere cu 3,3% faţă de perioada similară a anului trecut.
Orange Home TV, serviciul de televiziune prin satelit, a înregistrat 315.000 de abonați, cu o creștere de 26.3% comparativ cu perioada similară a anului trecut. La Orange TV Go, aplicația de TV la cerere pentru PC, tabletă sau smartphone, numărul de descărcări și actualizări a ajuns la aproximativ două milioane la final de septembrie, în creștere cu 35% față de Q3 2015.
Traficul de internet mobil s-a dublat, iar traficul 4G a crescut de 4 ori în ultimul trimestru față de cel din anul anterior. Ponderea telefoanelor 4G din totalul smartphone-urilor vândute a crescut cu 16 puncte procentuale față de anul trecut, iar numărul de clienți este și el în creștere, ajungând la 1,9 milioane.
Cifrele demonstrează că nu este absolută nevoie să oferi „cel mai mic preț” de pe piață pentru a avea succes.