UPC România a încheiat trimestrul I 2017 cu rezultate în creştere, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent. Investiţiile constante în tehnologie, extinderea ariei de acoperire, precum şi îmbunătăţirea experienţei oferite clienţilor, au susţinut rezultatele pozitive din primul trimestru al anului 2017.
Principalele rezultate din T1 2017:
- Un total de 140.400 de abonamente noi faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut + creşterea performanţei pe toate segmentele de business
- Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale UPC cu aproximativ 255.000 de case, o creştere cu aproape 10% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut
- 6,7% mai mulţi clienţi de televiziune digitală, 8,7% mai mulţi clienţi de internet şi 17,5% mai mulţi clienţi de telefonie comparativ cu T1 2016
- Creşterea veniturilor nete UPC de aproape 6% în lei în T1 2017, comparativ cu acelaşi trimestru al anului trecut
- La sfârşitul lui martie 2017, serviciile digitale UPC sunt disponibile pentru 2.877.000 de gospodării din România, reprezentând o creştere anuală de aproape 10%
- Veniturile în RON ale UPC România au crescut cu 6% comparativ cu perioada similară a anului trecut, de la 168,6 milioane lei în T1 2016 la 178,4 milioane lei în T1 2017