UPC România, parte a Liberty Global, a continuat şi în T3 2017 tendinţa pozitivă din prima jumătate a anului înregistrând creşteri pe toate segmentele de business determinate de extinderea ariei de acoperire a serviciilor UPC şi lansarea noilor oferte pentru clienţi.

Principalele rezultate financiare UPC România din T3 2017:

(!) Cel mai ieftin smartphone decent la review (!) Apasă play 😉
  • În T3 al acestui an, UPC România a înregistrat venituri de peste 184 milioane lei, ceea ce reprezintă o creştere de peste 6,5% faţă de peste 173 milioane lei în T3 2016.
  • UPC a înregistrat creşteri pe segmentul serviciilor de internet, compania adăugând 43.800 de noi abonamente de internet într-un an, ceea ce reprezintă o creştere de peste 8%. La 30 septembrie 2017, UPC oferă servicii de internet către 568.700 de clienţi, peste 300.000 dintre aceştia beneficiind de modemul de ultimă generaţie CONNECT BOX, care oferă cea mai bună experienţă Wi-Fi în toată casa. Au fost creșteri pe linie în T3 2017: 5% mai mulţi clienţi de televiziune digitală, 8% mai mulţi clienţi de internet şi 16% mai mulţi clienţi de telefonie comparativ cu T3 2016.
  • Compania a continuat extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale UPC cu 255.700 de case noi, reprezentând o creştere de peste 9% faţă de T3 2016, ajungând la 3.008.100 gospodării din România. În T3 2017, UPC România a înregistrat o creştere a bazei de abonamente (RGU), adăugând 144.800 noi abonamente, comparativ cu anul trecut (creştere de 6,5%), baza totală de RGU ajungând la 2.370.600 la 30 septembrie 2017. De asemenea, baza de clienţi a UPC România a crescut în T3 2017 cu aproximativ 62.500 noi clienţi comparativ cu perioada similară a anului trecut. Astfel, compania a încheiat trimestrul al III-lea 2017 cu un număr total de 1.321.900 clienţi (UPC Romania + Focus Sat).
  • Televiziunea digitală a adus companiei un plus de 33.800 de abonamente în ultimul an, baza de abonamente crescând cu peste 5% faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la un total de 663.400 de clienţi. Experienţa de divertisment este puternic îmbunătăţită de cele 100.000 media-box-uri HORIZON achiziţionate de clienţii noştri in primul an de la lansare. Astfel, aceştia beneficiază de funcţia Replay TV, ce permite vizualizarea emisiunilor şi filmelor preferate cu până la 7 zile în urmă.
  • Segmentul de voce a înregistrat o creştere anuală de 16%, în al treilea trimestru din 2017 compania atingând o bază de aproximativ 519.600 de clienţi pentru serviciile de telefonie.

Dan Dragomir

editor at Computerblog.ro
Am fost ziarist timp de 15 ani, ultimii zece ani i-am petrecut în domeniul IT. Din 2010 sunt blogger profesionist, în principal pe Computerblog.

Mă găsiți de asemenea pe Youtube cu un canal în care vorbim despre telefoane, aplicații și jocuri.

Am lucrat printre altele pentru ZF.ro, Descopera.ro, Go4IT.ro, Jurnalul.ro, PlayTech.ro, Zonait.tv și multe alte site-uri, ziare, săptămânale sau reviste.

Autorul poate fi contactat pe adresa [email protected] și telefon 0769.066.003.
!! NU SUNT MAGAZIN SAU SERVICE !!