UPC România, parte a Liberty Global, a continuat şi în T3 2017 tendinţa pozitivă din prima jumătate a anului înregistrând creşteri pe toate segmentele de business determinate de extinderea ariei de acoperire a serviciilor UPC şi lansarea noilor oferte pentru clienţi.

Principalele rezultate financiare UPC România din T3 2017:

  • În T3 al acestui an, UPC România a înregistrat venituri de peste 184 milioane lei, ceea ce reprezintă o creştere de peste 6,5% faţă de peste 173 milioane lei în T3 2016.
  • UPC a înregistrat creşteri pe segmentul serviciilor de internet, compania adăugând 43.800 de noi abonamente de internet într-un an, ceea ce reprezintă o creştere de peste 8%. La 30 septembrie 2017, UPC oferă servicii de internet către 568.700 de clienţi, peste 300.000 dintre aceştia beneficiind de modemul de ultimă generaţie CONNECT BOX, care oferă cea mai bună experienţă Wi-Fi în toată casa. Au fost creșteri pe linie în T3 2017: 5% mai mulţi clienţi de televiziune digitală, 8% mai mulţi clienţi de internet şi 16% mai mulţi clienţi de telefonie comparativ cu T3 2016.
  • Compania a continuat extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale UPC cu 255.700 de case noi, reprezentând o creştere de peste 9% faţă de T3 2016, ajungând la 3.008.100 gospodării din România. În T3 2017, UPC România a înregistrat o creştere a bazei de abonamente (RGU), adăugând 144.800 noi abonamente, comparativ cu anul trecut (creştere de 6,5%), baza totală de RGU ajungând la 2.370.600 la 30 septembrie 2017. De asemenea, baza de clienţi a UPC România a crescut în T3 2017 cu aproximativ 62.500 noi clienţi comparativ cu perioada similară a anului trecut. Astfel, compania a încheiat trimestrul al III-lea 2017 cu un număr total de 1.321.900 clienţi (UPC Romania + Focus Sat).
  • Televiziunea digitală a adus companiei un plus de 33.800 de abonamente în ultimul an, baza de abonamente crescând cu peste 5% faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la un total de 663.400 de clienţi. Experienţa de divertisment este puternic îmbunătăţită de cele 100.000 media-box-uri HORIZON achiziţionate de clienţii noştri in primul an de la lansare. Astfel, aceştia beneficiază de funcţia Replay TV, ce permite vizualizarea emisiunilor şi filmelor preferate cu până la 7 zile în urmă.
  • Segmentul de voce a înregistrat o creştere anuală de 16%, în al treilea trimestru din 2017 compania atingând o bază de aproximativ 519.600 de clienţi pentru serviciile de telefonie.