Vodafone România a lansat o campanie pentru a comunica noua poziționare de brand, ca parte a repoziționării Grupului Vodafone. Noul slogan oficial este: „Hai să ne bucurăm împreună de viitor. Ready?”.

Strategia de repoziționare a Vodafone este implementată din 6 octombrie 2017 în toate cele 36 de țări în care este prezent brandul și este concepută pentru a evidenția convingerea operatorului că noile tehnologii și servicii digitale joacă un rol pozitiv în transformarea societății și în îmbunătățirea calității vieții fiecăruia dintre noi în anii următori.

(!) Cel mai ieftin smartphone decent la review (!) Apasă play 😉

Noua identitate vizuală evidențiază și mai mult emblematicul simbol al ghilimelelor folosit de Vodafone, aceasta fiind cea mai mare schimbare a unuia dintre cele mai recognoscibile simboluri ale brandului. Simbolul ghilimelelor va apărea acum ca element grafic central prezent în toate activitățile de comunicare și marketing. Sigla va avea un design nou 2D, care va înlocui vechea abordare 3D.

Campania de repoziționare de brand a Vodafone România este dezvoltată pe toate canalele de comunicare și în toate punctele de contact cu clientul, incluzând formate online inovatoare și ecrane digitale, precum și pe canalele tradiționale TV, print și OOH. Spotul TV este construit în jurul noului slogan și prezintă istoria salutului, din cele mai vechi timpuri și până la cele mai noi instrumente digitale care ajută oamenii să fie conectați cu cei dragi.

Studiu privind viitorul

Pentru a construi cea mai bună abordare pentru noua poziționare, Grupul Vodafone a realizat un studiu de opinie la care au participat aproape 13.000 de persoane, din 14 țări, pentru a evalua gradul de optimism al oamenilor privind viitorul. Studiul realizat de YouGov a identificat faptul că persoanele, indiferent de vârstă, consideră că inovația tehnologică va avea cea mai mare influență pozitivă asupra viitorului în următorii 20 de ani. De asemenea, persoanele cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani sunt cele mai optimiste cu privire la viitor: 62% dintre cei mai tineri cred că nivelul de trai va fi mai bun în următorii 20 de ani comparat cu situația actuală.

Mai mult decât atât, respondenții din toate grupele de vârstă consideră că nivelul lor de trai și cel al copiilor lor se va îmbunătăți în următorii 20 de ani.
Studiul YouGov a fost realizat între 18 și 25 septembrie 2017, pe un eșantion de oameni cu vârsta cuprinsă între 18 și 55+ ani dintr-un grup de țări care nu include România.

De asemenea, compania de consultanță Futerra a identificat pentru Vodafone zece dintre cele mai importante tendințe emergente care ar putea transforma viața personală și cea profesională. Progresele tehnologice identificate de experții futurologi din cinci țări includ componente printate 3D pentru construcția de case, creșterea capacității globale de producție a energiei electrice cu ajutorul extinderii panourilor solare de la acoperișuri, la ferestre, pereți și chiar autostrăzi, intervenții medicale personalizate și bio-printarea 3D a organelor și a membrelor, noi sisteme de transport cu trenuri care ating viteze de până la 966km/h, proiecte la scară largă de captare a apei care vor transforma viața a peste 1,2 miliarde de oameni din zone cu deficit din punct de vedere al resurselor acvatice.

Dan Dragomir

editor at Computerblog.ro
Am fost ziarist timp de 15 ani, ultimii zece ani i-am petrecut în domeniul IT. Din 2010 sunt blogger profesionist, în principal pe Computerblog.

Mă găsiți de asemenea pe Youtube cu un canal în care vorbim despre telefoane, aplicații și jocuri.

Am lucrat printre altele pentru ZF.ro, Descopera.ro, Go4IT.ro, Jurnalul.ro, PlayTech.ro, Zonait.tv și multe alte site-uri, ziare, săptămânale sau reviste.

Autorul poate fi contactat pe adresa [email protected] și telefon 0769.066.003.
!! NU SUNT MAGAZIN SAU SERVICE !!