Google au anunțat că de azi permit adaugarea de linkuri de rezervare pentru toate spațiile de cazare, gratuit. Presupunem că opțiunea va fi disponibilă temporar, apoi vor încerca să facă bani cumva.

Pentru a nu afecta companiile de turism, Google va permite și link-uri spre Booking, Agoda și alte servicii de rezervare.

Comunicatul Google citat:  „într-un efort de a sprijini turismul și industria ospitalității, profund afectate de pandemia COVID-19, Google adaugă linkuri de rezervare pentru toate unitățile de cazare. Opțiunea este disponibilă gratuit din această săptămână, pe google.com/travel.

Practic, când o persoană caută cazare în google.com/travel sau direct în Google (iar apoi se duce pentru mai multe informații pe secțiunea „Travel”), va vedea toate opțiunile de cazare disponibile, iar la fiecare va avea un buton pentru a vedea mai multe detalii și, de acolo, pentru a face o rezervare. Fiecare spațiu de cazare va avea afișate prețul în timp real și disponibilitatea pentru intervalul specific menționat de persoana care caută. Având acces la o plajă mai mare de prețuri ale spațiilor de cazare, utilizatorii au la dispoziție mai multe opțiuni atunci când planifică vacanța și vor să se decidă ce să rezerve.

ads

Până acum, rezervările pentru hoteluri și alte spații de cazare erau disponibile doar prin Hotel Ads. Pentru hotelieri și agenții de turism, această schimbare înseamnă un nou mod prin care pot ajunge la potențialii clienți, în mod gratuit. Pentru agențiile de publicitate, linkurile gratuite pentru rezervări îi ajută să extindă acoperirea campaniilor de Hotel Ads. Testele Google au arătat că toate tipurile de parteneri – de la spații de cazare la agenții online de turism – beneficiază de pe urma linkurilor de rezervare gratuite, prin creșterea traficului și a numărului de rezervări.”