Cine ar fi crezut că și din reclame luminoase se pot face milioane de euro pe an. Conform unui studiu realizat de risco.ro, firmele românești au făcut bani frumoși chiar și în perioada de criză economică.
Atunci când ai o firmă, ultimul lucru de care ai nevoie este să fii uitat, așadar singura soluție pe care o ai la îndemână este să apelezi la ”sfânta” reclamă. În ziua de azi fără reclamă nu exiști, așadar fiecare minut în care NU îți faci reclamă te poate costă mai mult decât îți dați seama. Să captezi atenția și să rămâi mult timp în mintea consumatorului necesită un efort consistent și implică o creativitate extrem de mare, însă o modalitate extrem de eficientă și la îndemână oricui este producția publicitară.
De la reclamele luminoase amplasate pe clădiri înalte, la bannere publicitare, afișaje stradale și până la standuri și display-uri pentru trade marketing, producția publicitară este o modalitate perfectă de comunicare vizuală outdoor și indoor care te ajută să te faci remarcat și să atragi mai mulți clienți.
Și chiar dacă nu toate companiile au bugete colosale pentru a apela la reclame și campanii de marketing complexe, toate companiile își păstrează ceva bani pentru producția publicitară, așadar firmele care activează în acest domeniu nu au decât de câștigat. Iată cum arată în 2018 situația financiară (cifră de afaceri și profit) a trei astfel de companii.
Prima, TS Operations avea în perioada 2012-2015 cifră de afaceri între limitele de 1-1,3 milioane de lei, în 2016 această a ajuns la o valoare de 2,1 milioane de lei. Următorii doi ani au fost buni din acest punct de vedere pentru companie, această înregistrând creșteri ale vânzărilor și profitului. Prin urmare, anul 2018 a fost încheiat pe plus, din toate punctele de vedere, TS Operations SRL având o cifră de afaceri de 5,1 milioane de lei (cu 96% mai mare decât valoarea obținută în 2017) și un profit de 489.794 lei (aproape triplu față de 2017).
Află și despre ceilalți competitori pe risco.ro.