Oppo, partener oficial al turneului de Mare Șlem Roland Garros, îi felicită pe toți atleții care au participat anul acesta la competiție, dar și pe organizatorii care au reușit să impună condiții de siguranță pentru toți participanții.
eMAAG Ads: fiecare seller din Marketplace își poate crea propria campanie de promovare. Peste 2.000 de selleri au primit 500.000 de lei credit gratuit la lansare pentru a testa noua funcționalitate.
Cine ar fi crezut că și din reclame luminoase se pot face milioane de euro pe an. Conform unui studiu realizat de risco.ro, firmele românești au făcut bani frumoși chiar și în perioada de criză economică.
Start-up ul românesc TPS Engage, co-fondat de prietenul Matei Psatta, a semnat un parteneriat cu americanii de la omniX Labs pentru a transforma publicitatea digitală outdoor. Ideea este originală și rezolvă unele din marile probleme ale industriei, sunt convins că marile branduri vor fi interesate de asta. Cele două companii au intrat în legătură în […]
Facebook face o greșeală imensă cu noile schimbări de algoritm și o să plătească prețul în timp. După cum știți, deja au raportat un număr utilizatori în scădere și timp petrecut pe site în scădere. Repede, Mark a dat-o la întors că au redus din video-urile virale, dar în mod clar acest lucru nu se […]
O eroare Facebook sau poate un nou test face ca reclamele să fie afișate fără vizual zilele astea. Am observat problmea și eu și am găsit și o discuție pe Facebook pe tema asta. Update: pare la prima vedere să fie un test. Update 2: pe 29 au apărut la loc. Nu avem nicio informație […]
Una dintre cele mai vizibile campanii din vara asta, care a atins în final peste 350.000 de români, Brățara oficială a verii are un mecanism complex în spate, realizat de Syscom Digital.
La un an de la lansarea programului Atelierul Digital, Google anunță deschiderea a 6 hub-uri regionale, în colaborare cu instituții universitare de marcă din țară. Hub-urile vor conecta mediul universitar cu cel de business, oferind studenților pregătire practică în antreprenoriat și digital marketing. Totodată, întreprinderile mici și mijlocii (IMM) se pot adresa hub-urilor pentru a […]
Grupul britanic Vodafone a anunțat ieri oficial că va avea o politică strictă de a interzice reclamele pe site-urile de știri false și pe cele care susțin ura și violența. Este adevărat, foarte multe branduri puternice susțin prin aceste reclame tocmai site-urile care răspândesc mizerii, inclusiv instigare la atentate teroriste.
Facebook a anunțat rezultatele financiare pentru primele trei luni din 2017 și sunt complet pozitive, venituri de 8 miliarde de dolari, profit de 3 miliade de dolari și 1,94 miliarde de de utilizatori la nivel mondial. Cam 1,28 miliarde de utilizatori sunt activi zilnic.
Instagram a ajuns la 600 de milioane de utilizatori activi, dublu față de 2014 și în creșere față de anul anterior. Cu toate conturile multiple și fake, cred că platforma continuă să se dezvolte bine, spre deosebire de alte rețele sociale care par duse și îngropate.
Ce spuneam că zilele AdBlock sunt numărate? După ce multe site-uri au găsit metoda de detecție și metoda de a restricționa accesul la site celor cu AdBlock, acum au găsit cum să targeteze cu reclamă tocmai utilizatorii AdBlock. Iar Netflix crede că metoda e “cool”.
Cei de la AdBlock au devenit foarte populari pentru că permit utilizatorilor să acceseze în browser doar conținutul site-urilor, fără reclame. Dar acum, au găsit și metoda de a face bani, cu ajutorul Adblock Plus: vor servi ei propriile reclame. Adică le vor bloca pe cele nedorite și vor afișa altele.
Programatorii Facebook au găsit soluția anti-AdBlock, vor transforma codul pentru reclame în HTML similar celui care intră în structura site-ului. Spun că filtrele AdBlock nu vor putea face diferența între reclamă și site-ul în sine.
Am fost aseară la evenimentul Starcom în care au prezentat un studiu privind oamenii cu influență în online și tendințele în domeniu. Vă prezint câteva din rezultatele studiului, unele sunt evidente, altele mai puțin știute.
Cam 80% dintre români nu văd reclamele de la televizor pentru că schimbă postul imediat ce a început calupul publicitar. Eu fac asta la orice reclamă, iar click pe Skip de la Youtube dau cu 5 secunde înainte să fie disponibil. Românii sunt deranjați de reclamele de la TV pentru că sunt SLABE, plictisitoare, agresive, […]