Un start-up românesc vrea să schimbe publicitatea outdoor

Start-up ul românesc TPS Engage, co-fondat de prietenul Matei Psatta, a semnat un parteneriat cu americanii de la omniX Labs pentru a transforma publicitatea digitală outdoor. Ideea este originală și rezolvă unele din marile probleme ale industriei, sunt convins că marile branduri vor fi interesate de asta. Cele două companii au intrat în legătură în […]

Unde greșește Facebook și de ce va pierde pe termen lung

Facebook face o greșeală imensă cu noile schimbări de algoritm și o să plătească prețul în timp. După cum știți, deja au raportat un număr utilizatori în scădere și timp petrecut pe site în scădere. Repede, Mark a dat-o la întors că au redus din video-urile virale, dar în mod clar acest lucru nu se […]
reclame facebook fara poze

Eroare Facebook sau nou test? Reclamele se văd fără vizual

O eroare Facebook sau poate un nou test face ca reclamele să fie afișate fără vizual zilele astea. Am observat problmea și eu și am găsit și o discuție pe Facebook pe tema asta. Update: pare la prima vedere să fie un test. Update 2: pe 29 au apărut la loc. Nu avem nicio informație […]

Google aduce Atelierul Digital în offline

La un an de la lansarea programului Atelierul Digital, Google anunță deschiderea a 6 hub-uri regionale, în colaborare cu instituții universitare de marcă din țară. Hub-urile vor conecta mediul universitar cu cel de business, oferind studenților pregătire practică în antreprenoriat și digital marketing. Totodată,  întreprinderile mici și mijlocii (IMM) se pot adresa hub-urilor pentru a […]

Vodafone nu va mai avea reclame pe site-uri de știri false

Grupul britanic Vodafone a anunțat ieri oficial că va avea o politică strictă de a interzice reclamele pe site-urile de știri false și pe cele care susțin ura și violența. Este adevărat, foarte multe branduri puternice susțin prin aceste reclame tocmai site-urile care răspândesc mizerii, inclusiv instigare la atentate teroriste.

Nu AdBlock va avea reclame, doar Adblock Plus – oficial

Cei de la AdBlock au devenit foarte populari pentru că permit utilizatorilor să acceseze în browser doar conținutul site-urilor, fără reclame. Dar acum, au găsit și metoda de a face bani, cu ajutorul Adblock Plus: vor servi ei propriile reclame. Adică le vor bloca pe cele nedorite și vor afișa altele.

Reclame TV: 80% dintre români nu le văd pentru că schimbă canalul

Cam 80% dintre români nu văd reclamele de la televizor pentru că schimbă postul imediat ce a început calupul publicitar. Eu fac asta la orice reclamă, iar click pe Skip de la Youtube dau cu 5 secunde înainte să fie disponibil. Românii sunt deranjați de reclamele de la TV pentru că sunt SLABE, plictisitoare, agresive, […]