Retailerul Elefant organizează pentru prima dată Singles’ Day, alăturându-se astfel celui mai mare eveniment de shopping din lume. Imediat după Singles’ Day, pe 12 noiembrie, Elefant va da startul tradiționalei deja campanii de Black Friday. Peste 100.000 de produse din catalogul Elefant vor intra în ofertele ambelor campanii.

Echipa Elefant recomandă clienților să își adauge produsele favorite în Wishlist pentru a fi siguri că au acces cât mai rapid la oferte. Pentru ca livrarea să se producă în cele mai bune condiții, Elefant a dublat echipa de procesare a comenzilor, a majorat suprafața centrului de depozitare și fulfilment și a optimizat fluxurile de livrare pentru reducerea timpilor de expediere a coletelor către clienți.

“Am constatat în anii precedenți că mulți români deja se gândesc la cadourile de final de an și încep căutările tot mai devreme în fiecare sezon. În 2019, Elefant va da startul campaniilor de reduceri de la final de an cu Singles’ Day, cel mai mare eveniment de shopping la care participă anual sute de milioane de consumatori din întreaga lume. Estimăm că la finalul săptămânii viitoare vom avea de livrat jumătate de milion de cărți, 100.000 de parfumuri și zeci de mii de alte cadouri. Ambele evenimente de shopping vor fi comunicate exclusiv în medii digitale. Acesta este pariul nostru în 2019”, declară Radu Meteș, Head of Marketing la Elefant.

ads

“O treime dintre comenzi ne așteptăm să fie livrate prin rețeaua de pickup-points din întreaga țară”, adaugă Radu Meteș. Toate comenzile din această perioadă vor fi gata de livrare în max 48 de ore.