Când este Black Friday 2018? Oficial pe 16 noiembrie! Am actualizat apoi și cu informația privind ora la care începe Black Friday la eMAG.
Am ajuns de la Bratislava direct la evenimentul anual eMAG, întâlnirea cu presa și bloggerii pe care nu am ratat-o în ultimii trei ani. Mai jos sunt câteva dintre informații, nu am prins totul și o să completez cu detalii vineri dimineață. Dar sunt deja destule informații interesante, care merită parcurse.
Update 1: o parte dintre informațiile lipsă sunt la Radu.
Când este Black Friday 2018?
- Pe 16 noiembrie 2018 este Black Friday, pentru ca eMAG să poată livra produsele la timp. Rămâne o singură zi pe an, nu ca la concurenți. O zi în care să fie reduceri mari care să fie chiar vizibile și la o gamă foarte mare de produse.
- eMAG este concurat pe piața locală de AliExpress și pe locul trei este Amazon, conform estimărilor interne ale companiei, fără să existe studii sau informații concrete privind comenzile făcute de români peste hotare. Niciun alt magazin online românesc nu se apropie de acest nivel de volum.
- Sunt 3.5 milioane de produse în Marketplace, iar target-ul este să atingă 5 milioane anul viitor. Se lucrează în continuare la soluții de plată noi. eMAG Pay este o soluție ca din contul de pe siteul eMAG să poți plăti pe alte site-uri, ca să nu fii nevoit sa introduci iar toate datele personale. În showroom va fi un automat de plăți, Priority Pay, ca să ridici mai rapid comanda. Au deschis două showroom-uri noi anul acesta.
- Pe site nu se șterg comentariile negative care sunt la obiect. Cam 12,7% sunt review-uri negative, iar aproximativ 20% nu sunt aprobate din diverse motive (reclame sau review-uri negative de la competiție).
- eMAG va introduce dulapuri securizate Express Locker în București, pentru început în 40 de locații, în special benzinării. Sunt făcute pentru a ridica comanda mai ușor și mai aproape de tine. Cu un cod primit pe SMS se deblochează și iei produsul comandat. Ulterior vor avea și plata cu cardul în locație și se va extinde rețeaua la nivel național. De asemenea se va putea face retur de produse în aceste locații. Vor fi 100 de locații în București pînă la finalul acestui an. Anul viitor începe extinderea la nivel național.
- serviciul Livrat de eMAG se va lansa în ianuarie 2019. Partenerii din Marketplace vor putea duce marfa lor în depozitul eMAG și magazinul se va ocupa de livrarea ei. Asta le va da posibilitatea să beneficieze de infrastructura eMAG, servicii de livrare în 2 ore, livrare pe interval orar, livrare la Poștă, combinarea mai multor produse în același colet și restul serviciilor.
- se discută despre introducerea unui sistem de rating pentru sellerii din Marketplace, dar încă nu este stabilit un set de criterii de jurizare. Eu cred că ar fi unicri pozitiv însă rămâne de văzut cum poate fi făcut fără să afecteze afacerile unor parteneri.
- Companiile românești au început să vândă în Bulgaria sau Ungaria prin Marketplace care este prezent și în aceste țări.
Un singur lucru e bun emag: iti ofera furnizorul produsului!
Asa ca, comand produsele cu discount direct de la furnizor si nu prin emag.
Experienta mea cu emag:
– acu 3 ani, fac comanda la un laptop si nici dupa 20 de zile NU il livreaza;
– iar ca totul sa fie tipic emag, dupa un an la patania cu laptopul, dimineata in jurul orei 7, comand vre-o 4 produse in valoare de 1500 lei, finalizez cu plata la destinatie iar dupa amiaza cand accesez contul pentru verificarea statusului comenzi, imi spune ca comanda a fost anulata. Dupa 4 emailuri contradictorii, multumita unei domnisoare dornica de afirmare, primesc de la ei o ‘negare definitiva’ pe site, a.i. nu am mai putut plasa comenzi.
OAU ce tragedie 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
De cand exista emag, o singura data am comandat de la ei, in rest direct de la furnizori.
Asa ca, asteptati BlackFraierDay by emag !
 
Mersi pentru feedback. Faza bună este că multe dintre comentariile de acest gen chiar au ajuns la eMAG și mereu promit că vor rezolva problemele. Eu când comand aleg eMAG tocmai că dacă am vreo problmemă înseamnă că am ce să scriu 😀 Dar nu am avut probleme.
 
DA, pe tine te baga in seama ca altfel le faci o reclama negativa GRATUITA, ca le-ar fi greu sa recupereze feedback-ul negativ de la tine!
Dar pe noi, chiar crezi ca ii intereseaza? NU !