Cei de la Ikea au lansat Sladda, un concept nou de bicicletă, cu multe inovații pe partea de tehnologie. Din fericire nu se vinde pe piese și să o montezi tu singur acasă.
Sursa știrii și a pozei: Ikea
De ce am zis bicicleta „reinventată”? Ei bine, surpriza este că nu are transmisie cu lanț, iar în loc de asta au creat un sistem de transmisie cu curea, zimțată ce e drept, dar e curea. Aș mai menționa că au integrat schimbătorul de viteze în butucul de pe roata din spate, deci sunt mai multe viteze disponibile, doar că aspectul e diferit. Piese rezistente la rugină, fiabilitate, preț redus. Are un design unisex, dedicată pentru oraș. Poți pune roți de 26 sau de 28″, e bună pentru oricine peste 12 ani.
Bicicleta Ikea nu este dedicată pasionaților de ciclism, nu are niciun feature căutat de cicliști, ci este mai degrabă pentru cei care vor să se apuce acum. Mi-a plăcut că i-au făcut și „remorcă”, să poți pune și cutiile cu mobilă în spate 🙂
Deja au luat un premiu Red Dot Awards pentru acest design. Prețul ar fi de 699 euro pentru bicicletă fără alte accesorii, iar membrii clubului de loialitate (Ikea Family) au discount.
„Cu multe inovații pe partea de tehnologie” – am ras destul de tare. De cand transmisia pe curea sau butucii cu viteze integrate sunt tehnologii noi? Chestiile astea exista de ani de zile
 
Link ? Să ne dăm și noi cu părerea 🙂
 
Are frana doar pe fata? Sau pe spate este la „pedala”? Intreb ca eu doar ce imi revin de la o cascadorie datorita unei frane pe roata fata, nu stiu de ce naiba au fost inventate, eu am mers pe pegas cu frata doar spate :)))
 
Si eu ma mir unde este inovatia.
http://www.ciclism.ro/2011/01/butuci-cu-viteze-integrate-%E2%80%93-gear-hubs/
http://olx.ro/hobby-sport-turism/biciclete-fitness/biciclete/q-viteze-in-butuc/
 
Nu cred ca e cazul de link, aceste „tehnologii” exista de multa vreme pe piata. Eu o vad ca pe o miscare de marketing, menita sa atraga atentia ca ei folosesc tehnologii „verzi”. Probabil, pasul urmator va fi sa adauge panouri solare pe acoperisuri.
 
Cred ca asta ar fi primul pas, doar ca 699 euro…
 
Bunicul meu avea bicicletă cu 3 viteze în butuc.
Costi, frâna pe față nu e periculoasă din construcție, ci numai dacă e setată prost sau o folosești greșit. Nu trebuie să blocheze roata și nu se folosește când e nisip sau pietriș peste asfalt.
 
Taticu- bicicleta cu 3 viteze in butuc; copii- biciclete cu viteze la ghidon; eu- caut bicicleta!