Un incident a afectat sâmbâtă diminează clienții Raiffeisen Bank din România, dar și cei care călătoreau în lume și aveau carduri Raiffeisen. Din cauza unei pene de curent plățile nu au funcționat, nu a mers site-ul companiei, dar nici serviciul de call-center.
De apreciat viteza cu care banca a reacționat pe pagina de Facebook, deși este sâmbătă dimineața. Întrebarea pe care o pun clienții este dacă Raiffeisen Bank are un sistem de backup sau generator în cazul penelor de curent. Reprezentanții companiei spun pe Facebook că există, atunci de ce nu a pornit în dimineața aceasta… Se investighează încă problema.
Aparent, la ora actuală problemele s-au rezolvat, dacă apar noi probleme, să le semnalați rapid, pentru că merge și site-ul și serviciul Call-Center.
Deși site-ul Raiffeisen Bank a fost repus în funcțiune, nu există informații privind acest incident. Deocamdată doar mesajele de pe Facebook.
UPDATE 9:58: site-ul este functional. Vom reveni si acolo cu update-uri. Lucram la remedierea aplicatiilor de internet si mobile banking.
UPDATE 9:23: Incepand cu ora 9:20 puteti suna si primi consultanta de la colegii nostri din Call Center (*2000).
Tranzactiile prin card, ATM si POS functioneaza de la ora 9:00.
Lucram la remedierea: site Raiffeisen bank si aplicatii online banking.
UPDATE 9:00: tranzactiile prin card, ATM si POS functioneaza, in acest moment.
Lucram, in continuare, la remediere: call-center, site Raiffeisen Bank si aplicatii online banking
In urma penei de curent de astazi, din nordul capitalei, intampinam un incident din cauza caruia, momentan, nu functioneaza urmatoarele servicii:
– call-center
– aplicatiile online banking
– tranzactii cu cardul sau prin ATM
Lucram la remedierea cat mai rapida a situatiei si vom reveni cu update-uri.
Ne cerem scuze pentru neplacerile create.